Uit de mottenballen: De Zaterdagbeat (Doe mee!)

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
arjen
webmaster
Berichten: 5067
Lid geworden op: 19 jun 2007, 12:21

Bericht door arjen »

Wat een goed werk mannen, met lood in de schoenen mijn bijdrage: klik
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18731
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

Dit liedje was er een uur geleden nog niet... :-) Ik wilde hele funky stoere dingen doen, maar ineens kwam dit eruit...
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18731
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

Oh dat klinkt heerlijk dat Gronings, Rieno. Leuk al die onverwachte synth effecten ook. :) Het meest afgeronde nummer denk ik.

Xommen: :D heerlijke tekst inderdaad. Zeker niet onmogelijk, maar makkelijk is het niet. Leuk.

A-lex en Arjen: jullie zetten allebei een mooie sfeer neer. Had bij beiden nog iets bijgekund, denk ik.

Wel erg leuk weer allemaal!
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

het beste vind ik nog altijd hoe iedereen er weer in slaagt er iets totaal anders mee te doen :D
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3030
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Ik vind uiteraard het nummer van onze hoofdkaas Arjen het beste. :mrgreen:

Geintje natuurlijk. :wink: Ik ben het eens met A-lex , het leukste is om te horen hoe verschillend de liedjes zijn.
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
arjen
webmaster
Berichten: 5067
Lid geworden op: 19 jun 2007, 12:21

Bericht door arjen »

Ik vond het echt heel moeilijk, liedjes schrijven is normaal een soort van 'ding wat gebeurt'. Dus vrij willekeurig, nu ik heb echt lang moeten zoeken naar een soort thema, niks leek te werken. Dus ik vond het leuk maar heb vooral veel respect voor iedereen die er zo snel een mooi geheel van heeft kunnen maken. :D

Wat Tjarko al zei, ik mis er zelf ook nog wel wat in mijn eigen bijdrage, structuur (afwisseling) en toch iets van een soort leadparij (zang, piano etc).

Maar goed, het trekt me wel, dus een volgende keer zou ik ook weer meedoen denk ik.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22644
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Die van Xommen vind ik heerlijk kinderlijk...rammelt een beetje maar qua sfeer krijgt die 10 op 10
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4851
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Bericht door Green Goblin »

Als Groninger moet ik zeggen dat dat liedje van Rieno minder kon.... :mrgreen:
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Haha, bedankt GG..een mooier compliment kan ik me niet wensen van 'n mede-Grunneger :mrgreen:

Leuk gedaan Arjen en Tjarko! Grappig dat jullie beider inzendingen best op elkaar lijken qua sfeertje. Volgende zaterdag komt er weer een nieuwe, dan hoop ik dat jullie ook weer meedoen natuurlijk! Het kan soms heel lastig zijn om iets leuks te verzinnen, al hangt het heel erg af van hoe je schrijft denk ik. Als ik eenmaal een onderwerp heb, komt er vanzelf een leuke zin en dan is de kruk van de creatieve champagnefles. Maar voordat een leuk onderwerp zich aandient...

Alle inzendingen liggen weer eens mijlenver uit elkaar qua tekst, productie, sfeer en instrumenten en dat is geweldig :D
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18731
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Bericht door Pedullist »

:) Ik had toevallig een gitaar beet. Als ik een bas in mijn handen heb gebeuren er weer hele andere dingen. Tekst min of meer tijdens de take verzonnen (vandaar de uitzonderlijk hoge kwaliteit ahum) :lol:
Plaats reactie