Fostex FD-8 digitale multitracker

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Fostex FD-8 digitale multitracker

Bericht door PMJ »

Ik heb bovenstaande multitracker in een ruilvoorstel aangeboden gekregen. Zelf ben ik helemaal niet thuis in de wereld van het recorden, dus mijn vraag is; is dit ding goed en makkelijk te gebruiken? En is de kwaliteit ok? Hij moet in de ruil 125 opbrengen, is dat redelijk?
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Hmm, het is er eentje van rond de eeuwwisseling en werkt met verouderde harde schijven (intern IDE, extern SCSI). Zit er een harde schijf in? Zo ja, dan moet je er dus ook rekening mee houden dat die van rond die tijd is en het vroeg of laat wel een keertje gaat begeven. Je kunt 'em niet rechtstreeks (b.v. via USB) aansluiten op je computer om de data er vanaf te halen, dus het zal wel wat gedoe zijn.
Gebruikersavatar
PMJ
Berichten: 2654
Lid geworden op: 06 jun 2012, 13:43

Bericht door PMJ »

tieleman schreef:Hmm, het is er eentje van rond de eeuwwisseling en werkt met verouderde harde schijven (intern IDE, extern SCSI). Zit er een harde schijf in? Zo ja, dan moet je er dus ook rekening mee houden dat die van rond die tijd is en het vroeg of laat wel een keertje gaat begeven. Je kunt 'em niet rechtstreeks (b.v. via USB) aansluiten op je computer om de data er vanaf te halen, dus het zal wel wat gedoe zijn.
Bedankt. Ik laat het zitten.
Plaats reactie