"GoPro"

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1201
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

"GoPro"

Bericht door baskruit »

Bij de Action zo'n el cheapo "GoPro" gekocht en dan ga je 'm natuurlijk uitproberen...

De muziekkeuze (Rio van Duran Duran) is geinspireerd door een vriend van me die zo'n beetje de grootste fan van NL zal zijn.




Met name bij de tweede is de eigen bas wat te zacht ingemixt waardoor ' ie een beetje is versmolten met de originele opname maar ik ga het niet overdoen want mijn Mac mini (model 2007) komt eigenlijk te kort voor video-editing... :-)

Ik vind het wel een hele coole manier van jezelf filmen dus ik dat houden we er in voor volgende keren.

De aanbieding bij de Action (E34,95 voor zo'n apparaatje) duurt nog tot 3 februari dus ik zou zeggen: Check het uit.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
vincentl88
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2015, 08:39

Bericht door vincentl88 »

Lekker Gebasst man!
ik vind het eigenlijk prima "versmolten"zo. het volume is mooi op peil ( soms zie ik wel eens van die basfilmpjes waarbij het volume van de basgitaar veel te hoog staat waardoor je de originele track niet meer hoort) dan heb ik duizend keeer liever dit!

Prima ge-edit ook:) welk programma heb je hiervoor gebruikt? Ik wil namelijk binnenkort zelf ook met de go pro aan de slag gaan en kan hierbij eigenlijk nog wel wat tips gebruiken:)\
Anyway, Toffe eerste 2 clips :jam:
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1201
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

Bericht door baskruit »

Thnx!. :-)

Ik heb voor het editten 'gewoon' iMovie '08 gebruikt dat standaard met mijn bejaarde Mac werd geleverd. Het is basic en ik vind het niet bepaald gebruiksvriendelijk maar uiteindelijk kom ik er wel. Maar ik zou dus ook wel wat tips kunnen gebruiken wat betreft software.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Op de pc is er windows movie maker. Werkt tegek. Ik heb zelf Adobe Premiere. Maar da's redelijk aan de prijs.
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
vincentl88
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2015, 08:39

Bericht door vincentl88 »

Muziekschuur schreef:Op de pc is er windows movie maker. Werkt tegek. Ik heb zelf Adobe Premiere. Maar da's redelijk aan de prijs.
Dankje !
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Sony Vegas Pro is ook een aanrader voor editing.
Gebruikersavatar
baskruit
Berichten: 1201
Lid geworden op: 14 jul 2011, 13:55

Bericht door baskruit »

Kaasknaap schreef:Sony Vegas Pro is ook een aanrader voor editing.
Met een vanaf-prijs van €439,95 is dat toch wat te gortig voor het klussen van filmpjes zoals deze.
Druk op CTRL-W voor de advanced options
vincentl88
Berichten: 90
Lid geworden op: 05 jan 2015, 08:39

Bericht door vincentl88 »

allicht te "kopen"via het web :wink:
Plaats reactie