Necrotaph nu op CD!

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Necrotaph nu op CD!

Bericht door Bolobass »

Het heeft effe geduurd, maar met hulp van Haico hebben we onze ep eindelijk kunnen afronden :cheer:
Alle commentaar is welkom!

Hierzo te luisteren op spotify:
https://open.spotify.com/album/60im5mNi2ahqb0hTX1Q3gA" onclick="window.open(this.href);return false;

Alles ingespeeld op de MM Stingray5 met DR DDT snaren , direct in het bord en later re-amped over mijn SWR 750x en 4x12, mijn effecten tijdens het re-ampen 'live' toegevoegd.

De zang is ook mijn schuld :twisted:

Toen we alles een beetje op orde hadden heb ik Haico gevraagd het masteren te doen. Wat een verbetering op wat we zelf tot dan toe hadden gebrouwen!
Laatst gewijzigd door Bolobass op 08 sep 2015, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Bericht door nangyala »

De bas staat knetterhard in ieder geval :)
De mix is mooi gescheiden en luistert goed weg, maar ik mis een plekje voor de bassdrum.

Het volgende kan ik mijn vinger niet helemaal op leggen: af en toe is er een ritmische kakofonie tussen gitaren en drums wat de pret van het luisteren belemmerd.
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Bedankt voor je reactie, heb je een voorbeeld van de kakofonie (nummer, tijd)?
Niet dat ik het me niet kan voorstellen :) jammer dat het de feel er uit haalt voor je.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
bobbelmans
Berichten: 3931
Lid geworden op: 30 mei 2007, 10:27

Bericht door bobbelmans »

ik heb geen facebroek oid. Staat het ook nog elders te beluisteren? Ben best nieuwschierig......
face down in the dirt
Gebruikersavatar
nangyala
Berichten: 1152
Lid geworden op: 15 mei 2006, 09:59

Bericht door nangyala »

Bolobass schreef:Bedankt voor je reactie, heb je een voorbeeld van de kakofonie (nummer, tijd)?
Niet dat ik het me niet kan voorstellen :) jammer dat het de feel er uit haalt voor je.
Bijvoorbeeld het nummer Trailer Trash: Op 20 seconden is de begeleidende kick eerst te laat, maar probeert hij dat in de komende twee hits te versnellen en in de aangrenzende break zit ook 'iets'. Hij komt wel uit, maar rollen doet het in mijn oren niet. Maar nogmaals, mixtechnisch is het wel in orde
Drums may get yer foot tapping, but the bass puts the grind in yer behind alt.guitar.bass quote
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Geen spotify bob? Even kijken of we ook andere media kunnen aanspreken.

@Nangyala: in het intro van nummer 2: The Fatter The Better zit imo ook iets dat net niet strak zit qua timing maar heb mijn vinger er niet op kunnen leggen. Op een zeker moment moet je dan toch loslaten en je product uitbrengen, anders ligt het eeuwig op de plank en heb je helemaal niets. Het is wat het is en we zijn er trots op dat het eindelijk beschikbaar is voor het 'grote' publiek :)
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Haico

Bericht door Haico »

Het is echt tof geworden!

Gaan jullie het nog op CD'tjes drukken?
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Dat is wel het plan maar het zal waarschijnlijk juli worden.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

6 nummers nu ook op iTunes/spotify/deezer

Bericht door Bolobass »

Zo dan! Nu vindbaar op Spotify, iTunes, en Deezer:

https://open.spotify.com/album/60im5mNi2ahqb0hTX1Q3gA" onclick="window.open(this.href);return false;

https://itunes.apple.com/us/album/thrai ... 89224?uo=4" onclick="window.open(this.href);return false;

https://www.deezer.com/album/10225088" onclick="window.open(this.href);return false;
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

De CD's zijn klaar! Ben je meer van tastbare media dan stuur ik je graag een CD van Thrailer Thrash, in jewelcase met 6 pagina booklet etc.
Kosten? € tientje inclusief verzendkosten.
PM me graag met je adres!
De eerste gaat naar Haico :jam:
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Haico

Bericht door Haico »

8) 8) 8) 8) 8)
Plaats reactie