Demo Sookie Sookie

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Demo Sookie Sookie

Bericht door Herman »

Twee weken terug hebben we ons opgesloten in een oude Boerderij om een demo op te nemen. 7 nummers zijn het geworden. 1 dag live inspelen, 2de dag zang en nu afmixen (+ wat tamboerijntjes er in proppen...). Erg leuke ervaring, en wij zijn als amateurs best trots op het resultaat! We spelen trouwens funky covertjes van de wat onbekendere hedendaagse bandjes (Bamboos, Speedometer etc.)

Hier 1 nummertje. Ik had mijn zoom opgesteld, met dus een beperkte view. Later de ongemixte muziek er onder gezet.

Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26245
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Demo Sookie Sookie

Bericht door Hans58 »

Ik vinnet lekkâh! 8)
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
MaartenV
Berichten: 2342
Lid geworden op: 05 dec 2010, 16:32

Demo Sookie Sookie

Bericht door MaartenV »

NICE! Klinkt goed! Strak en lekkâh! :stupid:
Het is makkelijker als je denkt.
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3023
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Demo Sookie Sookie

Bericht door Britsie »

't Is niet mijn stijl maar ik vind de gehele sfeer van het nummer wel lekker. Het 'klopt' allemaal. Jullie hebben precies goed naar elkaar geluisterd. :yes:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Demo Sookie Sookie

Bericht door Herman »

Thanks!

We hebben 7 nummers opgenomen, en die gaan nu op CD. Ze zijn hier allemaal te beluisteren.... :cheer:
Plaats reactie