Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
adamjohnson
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2016, 11:24

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door adamjohnson »

Het leek me leuk om een topic te maken, rondom het nieuwsfeitje van Nickelback (hoewel al een maandje oud). Het gaat om het bericht dat onderzocht is dat de band Nickelback zogezegd het meest 'Sex repellent' werkt, als het om daten gaat. Zet dit dus niet op je facebook-page.

Nickelback Are Sex Repellent, Says Dating Website: SPIN.com

Mijn vraag dus aan jullie:
Hebben jullie bepaalde muziek die je date echt niet moet waarderen, anders is het afgelopen zaak? Muziek zegt natuurlijk veel over een mens en ikzelf vind het vrij belangrijk.
Laatst gewijzigd door adamjohnson op 23 jun 2016, 09:32, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Lacertus
Berichten: 1198
Lid geworden op: 28 jul 2010, 13:20

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door Lacertus »

Volksmuziek
> Basses & Amps & FX: zie Profiel |
> TE KOOP |
> ikke topic |
Gebruikersavatar
Tutu
Berichten: 741
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:45

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door Tutu »

NL talig
:”We worden (red:zijn) erin geluisd”!!
Gebruikersavatar
didi
Berichten: 1992
Lid geworden op: 14 dec 2014, 16:22

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door didi »

Tibetaans boventoonzingen. Daar knap ik altijd zo op af.
Gebruikersavatar
dr.nonzero
Berichten: 3257
Lid geworden op: 31 jul 2007, 10:47

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door dr.nonzero »

:worship: de laatste twee beiden...ik zie gelijk een peroxide blond, oranje gespoten mokkel in een pantherlegging en een wit, te diep uitgesneden, mohair truitje en Uggs, verkeerd getatooeerde wenkbrauwen en muziek van de toppers (ook het solo werk van de heren).
Of een haast zwevende iets oudere dame in een gebatikte lange jurk. Met (overal) te lang, ietwat onverzorgd haar, omringd door de geur van patioulie en het gerinkel van koperen en cristalen klankschalen. Wild zwaaiend, dansend op ritmeloze klanken van 12 tibetaanse bergmonniken (hetgeen klinkt als een kudde Yaks met oprispingen en brandend maagzuur).
Oh ja, eigenlijk al dat dj en techno spul....niet per definitie slecht...maar mij krijgt het niet in de stemming.
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22171
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door RUIS »

:facepalm: Net alsof er niet meer Nederlandstalige muziek is dan dat soort ellende...

Ik ben veel beter in het zaniken over kutmuziek als het een uur of twee 's nachts is en ik in de kroeg zit, maar coldplay en muse zijn 100% gegarandeerde voorbehoedsmiddelen.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22567
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door wombatboter »

House of dance muziek...iemand die naar toestanden zoals Tomorrowland gaat probeer ik te vermijden.
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Pedullist
palingsoundpurist
Berichten: 18614
Lid geworden op: 13 okt 2007, 17:46

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door Pedullist »

Toto, Bon Jovi, Marco Borsato...
Gebruikersavatar
dr. Bassvibes
Berichten: 11910
Lid geworden op: 06 sep 2008, 12:59

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door dr. Bassvibes »

RUIS schreef::facepalm: Net alsof er niet meer Nederlandstalige muziek is dan dat soort ellende...

Ik ben veel beter in het zaniken over kutmuziek als het een uur of twee 's nachts is en ik in de kroeg zit, maar coldplay en muse zijn 100% gegarandeerde voorbehoedsmiddelen.
Muse? Echt? Waarom dat? :)
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5222
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door SpcMnk »

RUIS schreef:... coldplay en muse zijn 100% gegarandeerde voorbehoedsmiddelen.
:stupid:
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Gebruikersavatar
dr.nonzero
Berichten: 3257
Lid geworden op: 31 jul 2007, 10:47

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door dr.nonzero »

:
facepalm: Net alsof er niet meer Nederlandstalige muziek is dan dat soort ellende...
Jawel hoor, daarom noem ik ze bij naam.
Niet dat er veel nederlandstalige muziek is waar ik nou erotisch door geprikkeld raak, maar er is zeker nederlandstalige muziek die ik te pruimen vindt.
Feit is alleen dat de doorsnee nederlander naar mijn idee niet heel veel smaak heeft qua muziek, bewezen door de verkooopcijfers en spotify statistieken. (drake als vaakst gestreamde artiest, op de voet gevolgd door justin beaver)
Maar smaak is zeeeer persoonlijk.
Gebruikersavatar
LemmyNL
Berichten: 6142
Lid geworden op: 02 aug 2012, 08:58

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door LemmyNL »

Oh gaaf! Ik dacht dat ik alleen stond met mijn mening over Coldplay... :worship:
Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!
Bandje: https://www.facebook.com/pages/Peyote-M ... 9105623020
Werk: https://www.tekstenfotografie.nl
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door Muziekschuur »

Coldplay en veel van dit soort bands uit deze 90's 2000's.... Op een of andere manier was er toen van alles wat WEL gaaf was... Maar het stond niet in "the charts"....

Waar ik momenteel echt.... van baal is ouwe muziek.... Oh luister Michael Jackson... En dan... Damn... Waarom nu... Die wil ik een jaar niet horen en wel alles wat er NU speelt... Maar ....nope.... Net als met House Music in de '80's het wordt compleet van de radio geweerd.... Geen nieuwe rock, pop, country of vet nederlandstalige muziek...

WAT WEL HEUL gaaf is is al die vrije plekken op internet waar... een berg onbekende muziek te vinden is.... Soundcloud, soundclick.... Kompoz.... Enzevoort...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4822
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Date-afwerende muziek? Wat stoot jou af?

Bericht door Green Goblin »

Kan toch goed kijken naar dit nummer van Coldplay hoor...

Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Plaats reactie