Butterfly Empire

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3022
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Butterfly Empire

Bericht door Britsie »

Na al dat repeteren is de tijd rijp om met een eerste song naar buiten te komen:



Butterfly Empire is een trio: zanger/g*tarist Patrick, ik op bas (uiteraard) en de Beat Buddy als drummer.

De drumpatronen zijn aangepast aan de nummers. Patrick gebruikt een hoop stem- en g*taar-effecten, alles gesynct via midi met de Beatbuddy. En ik heb ook een bescheiden pedaalbord tot mijn beschikking.
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3022
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Re: Butterfly Empire

Bericht door Britsie »

En de tweede opname van Butterfly Empire staat online. Hier en daar rammelt het nog een beetje, vooral op het einde.

Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3022
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Re: Butterfly Empire

Bericht door Britsie »

We hebben nu ook een vi.be site met nog 3 nummers op: https://vi.be/butterflyempire
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Plaats reactie