Redwood Club single

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
badastronaut

Redwood Club single

Bericht door badastronaut » 09 jul 2017, 08:46

Gister heb ik met mijn bandje Redwood Club onze nieuwe single 'hold on' gepresenteerd bij RTV Noord. We zijn al een tijdje druk bezig met de volledige cd en gaan nu af en toe wat singles uitbrengen. Er is geen officiële videoclip ofzo, wellicht later nog een keertje maar dat heeft geen prioriteit. Benieuwd wat jullie ervan vinden. Vrij simpel bas spel, maar dat is ook wat een liedje als dit nodig heeft.

Link

Britsie
Panta Rhei

Re: Redwood Club single

Bericht door Britsie » 09 jul 2017, 10:01

Ik heb er met plezier naar geluisterd. Het liedje zit goed in elkaar en is goed opgenomen.
Veel succes ermee.
Butterfly Empire ook op Feestboek, rockband - eigen werk mbv de Beatbuddy
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver.

badastronaut

Bericht door badastronaut » 09 jul 2017, 17:46

Bedankt! Valt nog niet mee om met eigen liedjes aan de bak te komen. Hopelijk gaan de singles en het album een beetje helpen.

wombatboter

Bericht door wombatboter » 09 jul 2017, 19:40

Leuk nummer....het deed me een klein beetje aan dit nummer denken qua sfeer

Link
what fools these mortals be

badastronaut

Bericht door badastronaut » 09 jul 2017, 20:57

Ja snap ik wel een beetje, moet zeggen dat ik Travis niet erg goed ken. Die banjo maakt dat liedje wel, moeten wij ook een keer gaan doen in een nummer. Ondanks dat het een instrument is dat veel weerstand opwekt bij sommigen (net als de doedelzak die ik goed bespeeld ook best mooi vind) hou ik wel van de banjo!

Plaats reactie