tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Plaats reactie
Thunderfingers
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 sep 2012, 15:09

tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Bericht door Thunderfingers »

Hey collega's!

Een maandje geleden is het tweede album van mijn band Fire Down Below uitgebracht. Het album heet Hymn of the Cosmic Man en je kunt het beluisteren op https://www.firedownbelow.bandcamp.com (of op Spotify, iTunes, etc.).

Ik had ons eerste album hier ook gedeeld en daar kwamen toen enkele leuke reacties op. En pluspuntje voor de BGF'ers: de bas is deze keer een stuk duidelijker in de mix aanwezig :jam:

cheers!
"Doubt the conventional wisdom unless you can verify it with reason and experiment." - Steve Albini
Gebruikersavatar
Pellek
Berichten: 3514
Lid geworden op: 09 nov 2009, 10:06

Re: tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Bericht door Pellek »

Je link moet je even aanpassen, die linkt nu naar bgf terug.

Muziek is echt nice. Stem is niet helemaal mijn ding, klank is mij te geforceerd. Maar de muziek is echt heeel fijn.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20938
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Re: tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Bericht door BassAgent »

Ja echt een wereldplaat man. Heb 'm met veel plezier gedeeld en aangeraden aan vrienden.
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3021
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Re: tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Bericht door Britsie »

Ik heb de nieuwe plaat nu ook al een paar weken in huis.
Britsie schreef: 17 jul 2018, 16:42 De nummers staan als een huis. Ik vind het een topprodukt, piekfijn afgewerkt zowel kwa klank, mix, artwork en nummers. Je mag hier tercht trots op zijn.
Dit schreef ik over de eerste plaat en het is ook van toepassing op de tweede plaat (dus kopieer ik het gewoon uit pure luiheid :wink: ).
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Thunderfingers
Berichten: 22
Lid geworden op: 12 sep 2012, 15:09

Re: tweede plaat Fire Down Below (stoner/psych/space)

Bericht door Thunderfingers »

Thanks guys!
"Doubt the conventional wisdom unless you can verify it with reason and experiment." - Steve Albini
Plaats reactie