Warwick aan het werk... :-)

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

huh? Edam?
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

het verschil kan in de milimeters zitten teng. die zadeltjes zijn niet voor nix verschuifbaar. de breedte van de hals heeft er geen hol mee te maken, en ik denk dat je dat zelf ook wel weet. work around it guvnah!
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Gilles: Ik kijk bij de verkeerde (Edam..right..haha)... anyway... ik hoor het wel.

Roberto: laat maar.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

ik woon op zich redelijk dicht bij Edam, ik woon tussen Hoorn NH en Alkmaar in, dus Zeist is voor mij een behoorlijk end op de brommert..... Lamaar dus. Ben nog wel op zoek naar een goeie leraar.
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
roberto
Berichten: 496
Lid geworden op: 09 okt 2003, 13:07

Bericht door roberto »

heb je wel goed geluisterd gilles? die gozer kan helemaal niet spelen joh! :lol:
'Let Beavis & Butthead preach to our youth about fire'
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14303
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Bericht door gilles »

als je mij es aan het werk hoor, hoor je waarom ik vind dat hij het wel kan.....
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

roberto schreef:heb je wel goed geluisterd gilles? die gozer kan helemaal niet spelen joh! :lol:
Op zo'n crappy cheap-ass bas niet natuurlijk :mrgreen:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie