Computer Talkin'

Plaats hier links naar zelf opgenomen muziek of stel hier je vragen over opname.
Rhinus
Berichten: 638
Lid geworden op: 07 dec 2003, 23:06

Bericht door Rhinus »

Doet me denken aan "King Missile - Detachable Penis" en dat is een oke nummer. Dus ik vind 't helemaal oke!
Gebruikersavatar
FLechdrop
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 nov 2004, 17:22

Bericht door FLechdrop »

Geweldig :D
dejohan
Berichten: 2789
Lid geworden op: 21 jan 2013, 17:03

Bericht door dejohan »

basswasp schreef:Alles weer zelf gedaan dit keer:
-drumcomputer programmeren
-1 track bas
-2 gitaren
-paar orgeltjes uit 't keyboard
-tekst verzonnen en uit laten spreken door een internet Text-To-Speech programmaatje :)


https://members.home.nl/de.baat/Computer%20Talkin'.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuses om een antieke post naar boven te halen, maar dit nummer zit, na meer dan 10 jaar (!!!) nog steeds in m'n hoofd.
Bestaat dit nummer nog? Kent er iemand basswasp want die hebben we denk ik hier ook al enkele jaren niet meer gezien lijkt me.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

dejohan schreef:Kent er iemand basswasp want die hebben we denk ik hier ook al enkele jaren niet meer gezien lijkt me.
Heeft in december nog ingelogd op het forum. Stuur 'm eens een PB'tje ?
Gebruikersavatar
Soulbender
Berichten: 6128
Lid geworden op: 16 jun 2011, 18:40

Bericht door Soulbender »

Holy shit Johan. Dat moet leuk zijn om te horen!
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ik dacht net, post ie het twee keer? Heel tof nr!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
basswasp
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 mei 2004, 14:14

Bericht door basswasp »

dejohan schreef:
basswasp schreef:Alles weer zelf gedaan dit keer:
-drumcomputer programmeren
-1 track bas
-2 gitaren
-paar orgeltjes uit 't keyboard
-tekst verzonnen en uit laten spreken door een internet Text-To-Speech programmaatje :)


https://members.home.nl/de.baat/Computer%20Talkin'.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;
Excuses om een antieke post naar boven te halen, maar dit nummer zit, na meer dan 10 jaar (!!!) nog steeds in m'n hoofd.
Bestaat dit nummer nog? Kent er iemand basswasp want die hebben we denk ik hier ook al enkele jaren niet meer gezien lijkt me.
Daaaaaaaaaammmnn :D

Het was dat ik toevallig inlogde voor iets anders en dejohan's PB zag. Is dit even een 'blast from the past'... Ik kan me nauwelijks meer identificeren met de 'basswasp' die dit 12 jaar maakte. Ik kon het mp3'tje nog net terugvinden op een oude backup...


Voor de liefhebber: https://dl.dropboxusercontent.com/u/397 ... kin%27.mp3" onclick="window.open(this.href);return false;

PS. Luister in stereo, niet mono! Het orgel staat links in tegenfase t.o.v. rechts, en valt dus weg in mono. Wist ik toen veel...
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15092
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Klinkt wel heel lekker :D :worship:
dejohan
Berichten: 2789
Lid geworden op: 21 jan 2013, 17:03

Bericht door dejohan »

bedankt!
Na 12 jaar staat het nummer nog altijd als een huis.
:dance:
Plaats reactie