mark bass little marcus

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
boebass
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 okt 2009, 22:10

Re: mark bass little marcus

Bericht door boebass »

mannen, ik ben toch overstag gegaan.Ik heb de Little Marcus 500 aangeschaft. 2 optredens (zaaltje en 1x buiten) met dit versterkertje, nou ja versterker en ik moet zeggen, knort en ronk als geen ander. Mijn vorige versterker was een Hartke 3500. Ik gebruik wel 2 losse boxen, ook van Hartke. Wat ik zo leuk vind, is dat de instellingen eenvoudig zijn, d.w.z. de Hartke heeft iets meer knopjes en schuifjes, inregelen bij optreden gaf nogal wat stress (). De little Marcus is qua hoog-laag lekker te regelen. En bovenal het formaat. Als er nog wat te melden valt, v.w.b. gebruik dan meldt ik het wel. Kortom ik ben tevreden. De geluidsman trouwens ook! O ja de regelbare line-out en de mute is wel een fijne optie.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: mark bass little marcus

Bericht door Unlord »

Top dus.
Gebruikersavatar
Concorde
Berichten: 1148
Lid geworden op: 18 mar 2010, 21:08

Re: mark bass little marcus

Bericht door Concorde »

boebass schreef: 21 mei 2018, 23:21 De geluidsman trouwens ook! O ja de regelbare line-out en de mute is wel een fijne optie.
De regelbare line out... Ik zet 'm maar gewoon op 70% ofzo, maar e.e.a. wordt toch FOH ingeregeld. Wordt niet gewaardeerd als ik daar aan ga draaien tijdens een optreden. :wink:
Een mute-knop is wel een fijne toevoeging, helaas heeft mijn MB Big Bang alleen een aansluiting voor een mute-pedaal... :facepalm:
Ik mute altijd via m'n Zoom B3.
Musicman Stingray5 LE2008 Sequoia Gold, HB PB-50 project, Warwick Tubepath 10.1, Warwick 611 PRO, Taurus Neo 210, TC Electronic BQ250, Zoom B3
Plaats reactie