Vergelijking, oftewel, wat zouden jullie nemen>?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

en dan heeft de club welgeteld 2 leden :P, nee geintje

Kzou ook voor de peavey gaan, niet omdat ik daar zoveel lof voor heb (ik ken die top niet zo goed), maar ik vind marshall icm bas 9 van de 10 keer geen goed idee.
Gebruikersavatar
Surferboy
Bas-Hobbit
Berichten: 1835
Lid geworden op: 17 dec 2003, 20:28

Bericht door Surferboy »

De bassist van Muse speelt over Marshall...en die klinkt toch niet echt slecht vind ik....(niet dat hij over een JCM 800 speelt gok ik..maja)
Gear:
Jazz 4
Gumika '70 Jazz (Fretless-proj.)

Peavey T-Max!!!
Eden NSP 410

Korg G5
Nobels ODRB
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Trigger schreef:Die Peavey vind ik ietwat ondermaats qua sound - geen dynamiek -
Inmiddels ben ik erachter dat die bak behoorlijk dynamisch is... je kunt er echter geen joekels van concerten mee geven, zoals jij met veel speakers en Ampeg kanonnen. Voor een gemiddeld optreden is het echter zát.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Abathur
Berichten: 339
Lid geworden op: 26 mei 2004, 18:23

Bericht door Abathur »

ropstop schreef: Verder vind ik dat die peavey dude te veel vraagt. Laat 'm nog maar een tijdje er op staan, die dingen gaan niet zo hard voor die prijs. Ik heb mijne gekocht voor 275 euro in een 4HE flightcase.

Nieuw worden de t-maxjes niet meer gemaakt geloof ik.

En als je de t-max koopt, maak ik je gratis lifetime lid van de nederlandse peavey t-max club, wat vind je daarvan?

Nou... dat laatste maakt de keuze wel erg makkelijk :P... Neej ik heb mn zinnen ook wel gezet op die peavey idd... Maar t hoogste bod ia al 450 euries... en dat wil ik er niet echt voor neer gaan leggen :P
Geduld is een schone zaak dan maar...
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Dan heeft die beste jongen heel erg veel geluk, want dat had ie er nooit voor kunnen verwachten. Vast iemand die weet wat die bak te bieden heeft. :cry:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
ropstop
Berichten: 621
Lid geworden op: 26 jul 2004, 16:30

Bericht door ropstop »

Die t-max is nog niet verkocht hoor!

Staat er weer op https://www.marktplaats.nl/markt/muziek/ ... /23312.htm

En het maximum bod is nu 350.

Dus bellen die gast!
Ja toch?
Plaats reactie