hoe hard kan ie?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Inderdaad Lazy B, maar een beetje volume op de hardere stukken is wel vet. We hebben best dynamische nummers met onze band, dus zachte stukken worden afgewisseld met hardere. Ik snap echter niet waarom iemand niet uberhaupt oordopjes in zou doen. De hoge pieken zijn funest voor je gehoor, ook als je zachter dan 'drums-voluit-en-bas-ook' speelt.
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Venomer
Berichten: 557
Lid geworden op: 18 jun 2004, 15:15

Bericht door Venomer »

Yep, je oren zijn je belangrijkste gereedschap! Denk aan wijlen André Hazes, die bijna niet meer kon optreden door zijn slechte gehoor.
We triple check evryhing.
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Klopt...

maar met mijn rockband gaat t er ook flink tegenaan hoor.. m'n fafner met de gain op 3 en de master op 4...
maar persoonlijk houd ik ook niet zo heel erg van echt blazen, maar de bas voelen is natuurlijk altijd een genot.
waar ik echt van houd, id dynamiek. Wie heeft richard bona gezien op de bassday..? het ene moment blaast ie alles weg en dan weer is t echt heerlijk rustig op oeffenniveau... heerlijk, ik stond met open mond te kijken,...
*sorrry sorrrry voor oftopick gaan :lol:
Groeten Erik
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Bassday...
Amsterdam....

North Sea Jazz..... zowel met eigen band als Jaco Tribute band....



Meesterlijke kerel in dynamiek, show en techniek...

VET!!! Gisteravond met mijn T-Max en de Bag End 4.10 gespeeld en die Ampeg 4.10 ook aangesloten. Blazen man!!!! (standje 2 was genoeg op bandniveau en we speelden zeker niet altijd zacht)
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie