AMPEG SVT VR

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

WouterN schreef:En 'gewoon een Ampeg en gaan', klinkt heel rocknroll, maar getuigt bij mij nou niet echt van veel eigen mening over wat je zelf nou mooi vind klinken.
Dat klopt, maar dacht je dan dat zoveel mensen Marlboro sigaretten kopen omdat ze zo lekker zijn? Of (en deze ga ik opmerkingen over krijgen) Heineken drinken omdat het zulk lekker bier is?
Peer pressure was dat toch? Maak mezelf er ook weleens schuldig aan :oops:

Ach, binnenkort een Marshall met zilverkleurig tolex, om toch weer ff wat anders dan de rest te hebben :D
Gebruikersavatar
berth
Berichten: 7361
Lid geworden op: 18 jun 2006, 23:30

Bericht door berth »

Jerry schreef:Ach, binnenkort een Marshall met zilverkleurig tolex, om toch weer ff wat anders dan de rest te hebben :D
Wat voor een, en klinkt dat een beetje?
dejohan

Bericht door dejohan »

fantastik_badr schreef:
The Fourth Horsemen schreef:mensen mensen, leer eens lezen,

NIET ALLES STOND OP 10
Vertel dan gewoon de waarheid, stupid!! Afdeling "Broodje Aap verhalen" :roll:
Welkom op basgitaar forum.

Kom jij toevallig van gitaar forum? Indien ja, gelieve de mentaliteit niet mee te nemen. :D
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

berth schreef:
Jerry schreef:Ach, binnenkort een Marshall met zilverkleurig tolex, om toch weer ff wat anders dan de rest te hebben :D
Wat voor een, en klinkt dat een beetje?
Deze :D
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

WouterN schreef:
Oh, en TFHM, gefeli met je 1000e post! :D
Thanks mate!

Komen er vanaf nu hete grieten uit m'n pc gesprongen als ik me inlog, die m'n voeten masseren, mij een biertje inschenken en een jointje rollen?
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

The Fourth Horsemen schreef:
WouterN schreef:
Oh, en TFHM, gefeli met je 1000e post! :D
Thanks mate!

Komen er vanaf nu hete grieten uit m'n pc gesprongen als ik me inlog, die m'n voeten masseren, mij een biertje inschenken en een jointje rollen?
Hmm... als dat bij mij ook gebeurt dan zijn ze een goeie 70 posts aan de late kant. Ik denk ook dat het een klein probleem wordt als ik op mijn werk inlog.
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3030
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

dejohan schreef:Welkom op basgitaar forum.

Kom jij toevallig van gitaar forum? Indien ja, gelieve de mentaliteit niet mee te nemen. :D
:worship: dejohan :worship:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
fantastik_badr
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 sep 2007, 13:06

Bericht door fantastik_badr »

dejohan schreef:
fantastik_badr schreef: Vertel dan gewoon de waarheid, stupid!! Afdeling "Broodje Aap verhalen" :roll:
Welkom op basgitaar forum.

Kom jij toevallig van gitaar forum? Indien ja, gelieve de mentaliteit niet mee te nemen. :D
Ik kom niet van gitaar forum. :finger:
Gebruikersavatar
fantastik_badr
Berichten: 94
Lid geworden op: 25 sep 2007, 13:06

Bericht door fantastik_badr »

britsie schreef:
dejohan schreef:Welkom op basgitaar forum.

Kom jij toevallig van gitaar forum? Indien ja, gelieve de mentaliteit niet mee te nemen. :D
:worship: dejohan :worship:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Dat had ook in 1 post gekund heh :roll:
Hendry
Berichten: 3515
Lid geworden op: 30 aug 2006, 17:11

Bericht door Hendry »

Aááá wat een lief jochie, zullen we het nu weer over de Ampeg hebben :?:
Maar ik ben dan ook niet al te snugger hé!
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Hendry schreef:Aááá wat een lief jochie, zullen we het nu weer over de Ampeg hebben :?:
Indeed, zou B69 hem al gekocht hebben?
Hendry
Berichten: 3515
Lid geworden op: 30 aug 2006, 17:11

Bericht door Hendry »

Ik heb geen idee Jerry,

Even wat anders wat je ook moet weten voordat je aan een svt begint. De buizen van mijn svt zijn versleten dus moeten er nieuwe in, dus ik bellen met een bedrijf die gespecialiceerd is in buizenversterkers en gevraagd wat dat grapje me ong. zou gaan kosten.
Afhankelijk van wat ze nog meer zouden kunnen tegenkomen (meteen even laten nakijken) moest ik tyoch wel op een kleine 300 euro moeten rekenen :shock: .

Dat wordt weer even klussen
Maar ik ben dan ook niet al te snugger hé!
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

Hendry schreef:Ik heb geen idee Jerry,

Even wat anders wat je ook moet weten voordat je aan een svt begint. De buizen van mijn svt zijn versleten dus moeten er nieuwe in, dus ik bellen met een bedrijf die gespecialiceerd is in buizenversterkers en gevraagd wat dat grapje me ong. zou gaan kosten.
Afhankelijk van wat ze nog meer zouden kunnen tegenkomen (meteen even laten nakijken) moest ik tyoch wel op een kleine 300 euro moeten rekenen :shock: .

Dat wordt weer even klussen
Ik heb iemand die het onderhoud gratis doet :D maarja, die buizen die blijven duur :D
Gebruikersavatar
yhcmarc
Berichten: 3490
Lid geworden op: 20 apr 2005, 10:43

Bericht door yhcmarc »

WouterN schreef:
fantastik_badr schreef:Het is gewoon zo: Als je een echte mannentop wilt gebruiken (lees: SVT300's) moet je niet gaan janken als een meisje over het gewicht.
:P
Maar vraag dan ook geen hulp van je bandleden om dat ding te tillen he! Ik geloof niet dat jij in je eentje zo'n ding van het podium terug naar de auto wilt gaan tillen! :wink:
Geen punt hoor .. til ook complete cabs in mijn eentje heen en weer en die 8x10 in / uit laden etc etc is ook nooit zo een punt, ik ben het compleet met badr eens .. gebruiken = niet zeuren, veel optreden = niet zeuren over sjouwen .. de eerste die in een van mijn bands gaat lopen zeiken dat het teveel gedoe of gezeik is om alle spullen te tillen weet redelijk snel waar het gat van de deur is.

ow enne .. in tegenstelling tot hoe het hier mag overkomen, badr is een coole dude ..
https://perimeteraudio.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.reverbnation.com/herder/" onclick="window.open(this.href);return false;
https://feast.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie