Buizenbakken meeting.

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
FC Spoiler
Freak space cadet
Berichten: 4433
Lid geworden op: 24 jul 2006, 12:12

Bericht door FC Spoiler »

Ik heb laatst nog een Mesa in een Twingo gehad, past prima :P
You say you're a doctor of minds, don't stick that syringe in my arm.
"It's just medication to help you calm down, it really won't do any harm".


Damaged Justice, Dutch 'tallica tribute: Website, Facebook, Youtube

Alembic en Mesa junkie
Gebruikersavatar
RUIS
uitgesmurft
Berichten: 22182
Lid geworden op: 26 mar 2005, 15:39

Bericht door RUIS »

Lijkt mij ook wel een goed plan. Zet m'n V-4 met SVT410 en SVT15 er maar bij, onder voorbehoud van datum e.d.

Misschien een goed idee om de seismografische dienst te waarschuwen dat ze gaan alarm hoeven te slaan als ze op de plaats van de meet iets hoog op de schaal van Richter registreren.
Gebruikersavatar
urje
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jan 2005, 00:24

Bericht door urje »

het lijkt mij ook gaaf om te komen, maar met drukke weekenden en zonder permanent vervoer (vanuit hengelo) beloof ik niets...
m'n inbreng zou een trace V-type (V4) zijn, en eventueel een 4x12" kast voor er onder.
Tokai hardpuncher, Jap Fender '62RI P-bas, Bass Big Muff, Maxon OD-9, Trace Elliot V-type V4, Aguilar GS412.
captain, your ship is sinking.
Gebruikersavatar
wim
Berichten: 281
Lid geworden op: 21 jan 2004, 14:20

Bericht door wim »

yhcmarc schreef:
Bertjefred schreef:hm als marc met zijn traynor kom wil ik best ook komen met die van mij om te kijken wat buizen vervangen kan verbeteren,.. maar ja dan wil ik ook wel me cab mee slepen,... 8x10 in een twingo?! (ik heb wel openschuif dak zou dat werken? :twisted: )

wel koel initiatief
Ik kan niet garanderen dat ik kom, en dat als ik kom dat ik die Traynor dan nog heb ;) ... er gaat een SVT / Classic of een AV komen .. iig een 300 watt ampeg :twisted:

Vergeet je de VR niet?? ;-)
Ex bassist :-(
Gebruikersavatar
albi
Berichten: 3277
Lid geworden op: 25 nov 2006, 13:12

Bericht door albi »

yhcmarc schreef:
Bertjefred schreef:hm als marc met zijn traynor kom wil ik best ook komen met die van mij om te kijken wat buizen vervangen kan verbeteren,.. maar ja dan wil ik ook wel me cab mee slepen,... 8x10 in een twingo?! (ik heb wel openschuif dak zou dat werken? :twisted: )

wel koel initiatief
Ik kan niet garanderen dat ik kom, en dat als ik kom dat ik die Traynor dan nog heb ;) ... er gaat een SVT / Classic of een AV komen .. iig een 300 watt ampeg :twisted:
Als je van plan bent de traynor weg te doen is hier wel iemand met intresse :wink:
Fender Japan JB-62US/ Squier VM 70 CS / Squier JB Deluxe 5 =>FX=> Ashdown Little Bastard UK 25/100 + VS212

The Foreign Exchange Program
Gebruikersavatar
Thunderstruck
Berichten: 1039
Lid geworden op: 28 jul 2006, 17:01

Bericht door Thunderstruck »

Ik heb een Toyota Aygo... echt een klein wagentje, maar mijn Ampeg 8x10 met mijn SVT top passen erin. Kan ik ook nog twee bassen in koffers en een passagier (die wel een beetje opgepropt zit) meenemen.

Ik vond het redelijk bizar. Helemaal omdat ik vantevoren bijna zeker wist dat het never zou passen...
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23316
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

FC Spoiler schreef:Ik heb laatst nog een Mesa in een Twingo gehad, past prima :P
een 8x10??? Pfffffff Dan vergis ik me waarschijnlijk schromelijk, of mijn Ashdown 4x10 is gewoon groot......
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
Bertjefred
Berichten: 3065
Lid geworden op: 20 aug 2007, 22:18

Bericht door Bertjefred »

Na deze verhalen ga ik het eens proberen natuurlijK!!!

(misschien een twingo ervaringe draadje openen? :D )
Laatst gewijzigd door Bertjefred op 08 jan 2008, 11:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
rich13
Rijk aan effecten
Berichten: 23316
Lid geworden op: 21 apr 2005, 10:57

Bericht door rich13 »

Ik rij zelf een Twingo, en ik vergelijk het altijd met een Italiaanse damesschoen. Slank van buiten, ruim van binnen.... Maar met een 4x10, 2 gitaren en wat gear is mn Twingootje wel vol. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik alleen de leuningen van de bank neerklap, en niet de bank helemaal opklap. Misschien dat je het dan wel redt, desnoods met de klep open, bedenk ik mij net.

Twingo, de Tardis onder de auto's!!!!
SYLVIUM

There is still no cure for stupidity

'~~~~nutteloze info~~~~'
Gebruikersavatar
7nvd
Berichten: 421
Lid geworden op: 09 sep 2005, 21:00

Bericht door 7nvd »

Dit is natuurlijk ook een optie:

Afbeelding


:D :D :D :D :D
Hunger leads your way...
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Bericht door WouterN »

Dat KAN gewoon niet goed klinken! :D

Anyway, wij gaan altijd naar bandrepetitie met een Hyundai Atoz. Daar gaat eerst mn 2x10, 2HE 19" case, mn effectenkoffer, mn baskoffer en mn buizentop in. Vervolgens haal ik onze gitarist op en komt daar nog een 1x12 buizencombo, gitaarkoffer, kabelrugtas, doos met G-major en een doos met een midifootswitch bij. Dan is 'ie echt tot het dak toe vol! :D
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
marco1977
Berichten: 188
Lid geworden op: 04 nov 2007, 12:25

heyyy

Bericht door marco1977 »

Ik wil ook wel komen!
Is er al een datum?

Kan ik nl eindelijk mijn KB2500 met de ltd edition vergelijken!

Gr Marco
Fender, Rickenbacker & Ampeg
Gebruikersavatar
WouterN
Berichten: 1959
Lid geworden op: 13 jun 2005, 10:43

Re: heyyy

Bericht door WouterN »

marcodemeijer schreef:Ik wil ook wel komen!
Is er al een datum?

Kan ik nl eindelijk mijn KB2500 met de ltd edition vergelijken!

Gr Marco
Jaaaaah! Dat lijkt me inderdaad een bijzonder gaaf plan! :D
Paper Motion
Pian0maN schreef:Ik zat te twijfelen of ik voor of tegen zou zijn, maar WouterN heeft me toch wel overtuigd :wink: ...
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

urje schreef:het lijkt mij ook gaaf om te komen, maar met drukke weekenden en zonder permanent vervoer (vanuit hengelo) beloof ik niets...
m'n inbreng zou een trace V-type (V4) zijn, en eventueel een 4x12" kast voor er onder.
Ik hoop dat we beiden knn, wil de verschillen tussen de 'valve' series en de 'V-type' series van trace wel eens horen...
Gebruikersavatar
arn
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 nov 2006, 01:37

Bericht door arn »

Ik zeg Jacobiberg in Arnhem! Praktisch met voldoende ruimtes om niet gillend gek te worden!!!

Als ik kan kom ik met mijn Aguilar DB750 + GS410 + GS210 setje (en veel pedaaltjes voor de fun) :lol:

The Fourth Horsemen schreef:we weten toch allemaal dat een hybride of transistor nooit zo goed kan klinken als onze loodzware bakjes met lampjes :twisted: .

Natuurlijk hebben we het uiteindelijk over smaak maar ik durf met mijn setje de vergelijking wel aan...
Plaats reactie