TRACE ELLIOTT - GP 12 SMX

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
spëkman
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 jul 2004, 21:22

TRACE ELLIOTT - GP 12 SMX

Bericht door spëkman »

hallo

iemand info of ervaringen over dit ding?
op internet is slechts weinig te vinden :?
dus hoop ik dat een van jullie me er meer over kunnen vertellen

:TRACE ELLIOTT - GP 12 SMX
(250 watt head )

thnx
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

ik heb er zo een ,wat wil je weten? ( of gewoon alles ? hahaha)
Ik vind het een goede top, kwaliteit is goed, presaties zijn goed, betrouwbaarheid zijn goed, das allemaal oke

Hij bezit: 2 x preshape voor geluid bij de input, volumeregelaar voor buis of solidstate mengen, gainregelaar, keuze aktief/ passieve bas, 3 ledjes voor afstellen optimale gaininput. 12 bands eq, met volume voor de gehele eq en schakelaar eq in /uit. Verder een low compressor& en high compressor allebei met aparte volumeknop, en een eq knop waarmee je het gehele geluid donker en zwaar of helder met minder bas zet. Ook nog een effect volume en effect in/out inputs, en een lowpas volumeregelaar voor effect. Mastervolumeregelaar en geluid stanbyschakelaar, DI uitgang xlr, tuner out, 2x speaker out en geloof ik nog een footswitch out. Fankoeling, verlicht display, 250 watt RMS op 4 ohm , dus met een speaker van 4 ohm, of twee van 8 ohm, met en van 8 ohm zal ie een 180 watt geven.
Het meeste heb ik wel gehad nu....

Marcel
Laatst gewijzigd door superbas42 op 19 dec 2004, 12:21, 1 keer totaal gewijzigd.
let's JayDee !
spëkman
Berichten: 50
Lid geworden op: 01 jul 2004, 21:22

Bericht door spëkman »

wow thnx :D

is 350 euro redelijk voor dit ding (inclusief flightcase)?
Gebruikersavatar
superbas42
Berichten: 1255
Lid geworden op: 06 okt 2003, 16:49

Bericht door superbas42 »

als ie in goede staat is en niet te oud is ( bv de series 6 is al wat ouder ), is het niet duur, zeker niet inclusief met flighcase.
Is er een foto van?
let's JayDee !
Plaats reactie