marshall bass state B65

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

marshall bass state B65

Bericht door butters »

gevonden op het recyclagepark :D

was defect 1 transistor, op de printplaat waren er van de equalizerpot enkele solderingen gelost, had waarschijnlijk daar een dreun gehad want de knopjes stonden een beetje scheef. verder wat contactspray tegen krakende pots. de achterwand ontbrak, maar nu is ie in orde.

leuk oefenversterkertje voor thuis, meer hij gaat ook wel redelijk hard en diep.
der zit een goede celestion k12 (12 inch speaker in) en das altijd een meerwaarde voor oefencombos. der komt een mooie klank uit

heeft ook nog een compressor en limiter en buiten de treble en bass een 5 bands equalizertje

:D

Afbeelding
Gebruikersavatar
Witchfynder
Berichten: 1144
Lid geworden op: 30 apr 2008, 02:06

Bericht door Witchfynder »

Niiice. Ik heb weleens gekeken bij zo'n park hier, maar ik zie er nooit instrumenten of versterkers staan. Wel een keer een half drumstel, maar dat kan ik toch niet kwijt. :P.
Ja, ik ben linkshandig! :P

Samick AS w/ DiMarzio pups // Dean Edge 4 w/ EMG electronics // Rogue LX200B (Fretloos) // Squier VM Jazz
Hartke LH-500+Hartke HyDrive 410+Phonic PPC8000+BBE BMax+Korg DTR-1000+TC Electronics G-Sharp

Conorach||MySpace
HJvK
Berichten: 867
Lid geworden op: 24 sep 2006, 08:06

Bericht door HJvK »

Zo, mooi dinkie! Hey psst, als je hem kwijt wil (gratos natuurlijk) stel ik mij wel beschikbaar als slachtoffer :lol:
Plaats reactie