Bassman Top!

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bassman Top!

Bericht door Bassfreak »

jongens

Ik heb net de oude bassman top van mijn pa van t zolder gehaald. Ik had hem wel eens eerder gehoord met bijbehorende kast. Ik was benieuwd wat ie deed met mijn eden.

Noh

aangesloten
En wát een sound! echt een dikke buizensound met een klein randje vervorming. Die buizenfeel is te gek. Hij is maar fijvtig watt, maar als het een beetje mag vervormen is het hard genoeg voor kleine repetities. Ik ga hem donderdag meeneemen naar een repetitie met m'n funkjazz band!

Wou ik ff melden 8)
UP-B
Berichten: 1448
Lid geworden op: 11 okt 2004, 18:52

Bericht door UP-B »

LAAT EENS HOREN! LAAT EENS HOREN!
https://www.stereoworx.com - Live & Studio Productions
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Ik kan hem wel proberen zo hard te zetten dat jij hem in belgie hoort :mrgreen:

Kan helaas geen samples opnemen, pc staat boven, installatie beneden, en mijn kast naar boven sjouwen is helaas niet te doen.. :wink:
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Heb je nog meer op je zolder staan :shock: , geef mij ook maar zo'n zolder.
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

ghehe voornamelijk gitaarspul en een heleboel prutgitaartjes van eko enzo, en een paar hele mooie. I'm a lucky bastard met zo'n pa...
Gebruikersavatar
basswasp
Berichten: 760
Lid geworden op: 08 mei 2004, 14:14

Bericht door basswasp »

Ooit hoop ik ook dat ik een familielid één of andere zwaar grijs bakje op zolder vind met 'Zeven-ender' erop en dan aan mij vraagt of ik er toevallig nog iets mee kan...

Mooie vondst :)
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

ik had een fender bassman 70 met 2x15"-speakerkast.....maar nu niet meer.... :roll: ik kan iig beamen dat het geluid tamelijk geil is 8)
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Die van mijn pa is ui 63. Zo'n blonde, met witte knoppen. schijnt een dik veel waard collectors item te zijn ofzo :P Ik vind eigenlijk de speakerkast ervan niet goed, gaat vreselijk snel knorren en ronken.
Gebruikersavatar
simon
Berichten: 228
Lid geworden op: 13 nov 2003, 19:42

Bericht door simon »

Bassfreak schreef:Die van mijn pa is ui 63. Zo'n blonde, met witte knoppen. schijnt een dik veel waard collectors item te zijn ofzo :P Ik vind eigenlijk de speakerkast ervan niet goed, gaat vreselijk snel knorren en ronken.
wow...ja die blonde zijn behoorlijk gewild idd...ik had zo'n silverface bassman, volgens mij ergens tussen '80 en '83 gebouwd, dat schijnen ook wel redelijke collectors items te zijn, was hem binnen een week kwijt iig.... :P
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Check hier foto's Van m'n gear, O.A. De bassman!!
https://www.freewebs.com/bassfreak/gearpics.htm

Wel baggerkwalitiet, heb ze gemaakt met m'n Webcam

Hier de lijst van m'n spulletjes
https://www.freewebs.com/bassfreak/gear.htm
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Zo'n Bassman is echt de shit hoor.

Je hebt een erg mooie. Ik heb een Bassman 50 silverface (geloof ik) gehad, superlekkere sound, alleen kraakten de buisjes. Uiteindelijk heb ik een hybride gekocht, ik kreeg een goede inruilprijs en dat is wel wat betrouwbaarder. Een keer slappen en PATS je speakers weg... (Erik... koop een compressor 'voor ervoor'. Zeker jij die de B-snaar nog wel eens kapot wil meppen. ;)

Maar MOOOI....doe deze nooit weer weg, or I'll kick your ass!!!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Die B snaar blijft heel de laatste tijd hoor:D en ik gebruik ook voor de bassman gewoon m'n eden cab en die kan dat wel aan :D
Gebruikersavatar
lievenr
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 dec 2004, 08:57

Bericht door lievenr »

Bassfreak schreef:
Kan helaas geen samples opnemen, pc staat boven, installatie beneden, en mijn kast naar boven sjouwen is helaas niet te doen.. :wink:
Je kan natuurlijk ook je pc even beneden zetten. :D
Gebruikersavatar
Bassfreak
Berichten: 1247
Lid geworden op: 09 okt 2003, 21:58

Bericht door Bassfreak »

Dat kan ook, daar da's ook een bult gesjouw.. :P
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ik zou willen dat ik al dat spul had op mijn 15e.... al die bassen en al die versterkers. Pas maar op dat je je niet verwend gaat gedragen! :lol:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Plaats reactie