Peavey T to da max + Epifani 2x12!! POWERRRR!!!

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Peavey T to da max + Epifani 2x12!! POWERRRR!!!

Bericht door Bogey »

Eindelijk mijn setje compleet 500 wat t-max top en 600 watt Epifani!! T&%^ing wat klinkt dit goed en HARD (echt profi!!)!! Echt ik moet zeggen dat die Epifani kast superstrak,warm,vet en hard klinkt (punchy en niet te vergeten!) en die top met zijn tubesectie aan klinkt mooi warm en groezelig maar met zijn solid state heb je echt een plukje om je pootje bij af te lebberen!! Even een persoonlijke thanks naar de Teng voor zijn overtuigende PM over de Peavey top zeker een toppertje! met mooie SKB flightcase! Ik zit al met jeuk in mijn handen te wachten om mijn drummer zijn oorhaartjes elke week een stukkie gladder te blazen! Foto volgt (witte cab met witte top tres chique!!) HAPPY HAPPY HAPPY !!! :lol:
Gebruikersavatar
Equalizer
Berichten: 967
Lid geworden op: 25 dec 2003, 17:27

Bericht door Equalizer »

Mooi man, gefeliciteerd! :D
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Gefeliciteerd man. Die Tube sectie kun je ook clean zetten he..? Kijk dan nog maar eens wat mooier klinkt, tube of solidstate. Vooral fingerstyle komt zo mooi uit de verf als je hem net op het randje zet voor de pieken...oeh... idd om je 'pootje' bij af te likken. ;)

Het ss kanaal heeft wel echt zo'n snap idd. Deze bak ga je niet zo gauw meer wegdoen denk ik.

Graag gedaan dat advies en we hebben er weer een nieuwe T-Max gebruiker bij! :mrgreen:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

En weer een tevreden 12" gebruiker erbij :), gefeliciteerd. Lijkt me een mooie setup, alleen over skb flightcases ben ik niet zo tevreden, maar dat lijkt me een minimaal punt...
Bogey
Berichten: 1564
Lid geworden op: 14 aug 2004, 13:26

Bericht door Bogey »

Hier zoals belooft een plaatje van mijn setje. Ik zag dat squire ook een T-max ging kopen, is zeker aan te raden. Heb er nu mee geoefend en plenty power (550 watters) en de mogelijkheid om tussen solid state en tube te schakelen of allebei aan maakt het een veelzijdig beestje! Verder zit er alles op wat je kan wensen! Ik heb nog geen minpuntje aan deze top kunnen vinden hij kan van ultra-clean tot ranzig en heeft veel power dus wat wil je nog meer? ja een mute knop mis ik wel maar daar valt mee te leven! Box ben ik ook zeer over te spreken ik heb dit setje gekocht om zo veel mogelijk power in een tilbare set te hebben en das wel voor mekaar zo!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Squire
Berichten: 6066
Lid geworden op: 29 jul 2004, 10:33

Bericht door Squire »

Nice :) Als ik hem volgende week heb kan ik in ieder geval voor vragen bij jou en de Teng terecht :)
Rickenbacker 4001CS
Fender 'Geddy Lee' Jazz bass

Ampeg V4 '70s
Ampeg pf115lf
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Jazeker wel... kun je dat plaatje niet ietsje kleiner doen? Zo past ie niet meer in mijn scherm.

Overigens heb je pas 550W bij 2ohm he... ik weet niet of je kast dat is, maar ik denk het van niet. :)

(4 ohm > 350W en 8 ohm > iets van 280W)


Tip: als je een mute knop wilt en je gebruikt vooral de buizenversterker, zet dan de transistoramp op nul en druk dat knopje in. Je hoort niets meer... maar je kunt ook via je fxloop niet meer tunen, mocht dat het doel zijn. Ik heb die van mij voor de pream zitten, dus heb er uberhaupt geen last van, icm A/B switch.

Have fun... !!!
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
jos zonder pet
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 feb 2005, 18:26

Bericht door jos zonder pet »

proficiat!
en waar heb je het gekocht?
en de prijs? :oops:
Plaats reactie