Deze collins set geschikt voor mijn band?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Deze collins set geschikt voor mijn band?

Bericht door eric_wilson_is_fat »

Hoi

Ik zoek een zanginstallatie voor mijn band om in onze (aankomende) eigen oefenruimte te gebruiken en tevens voor kleine optredens. Squier gaf me een tijd geleden eens een tip om op de site van musik productiv te kijken en daar vond ik deze set.

https://www.musik-produktiv.de/shop2/sho ... nr/2003955

- Is deze set 'wat'?
- Is deze set geschikt om én zang én twee electrische gitaren (geen bass) én eventueel een bass-drum over te versterken?

8)
Gebruikersavatar
iglo
Berichten: 346
Lid geworden op: 17 nov 2003, 23:16

Bericht door iglo »

verplaatsen naar "versterkers" ????
(of misschien "overig" )
Lakland JoBo5 + J-retro
MarkBass CMD121P + NY121
Gebruikersavatar
eric_wilson_is_fat
Berichten: 880
Lid geworden op: 18 dec 2004, 22:29

Bericht door eric_wilson_is_fat »

staat hij niet goed hier? ik zoek een set en deze viel mij op.. dan valt ie toch een beteje onder 'gezocht'?

Die set heeft trouwens wel een erg duur mengpaneel in verhouding tot de speakers... 389 euro en de totale set is 699
Gebruikersavatar
urje
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jan 2005, 00:24

Bericht door urje »

eric_wilson_is_fat schreef: Die set heeft trouwens wel een erg duur mengpaneel in verhouding tot de speakers... 389 euro en de totale set is 699
nou, de speakers zijn ook 298, de rest van de zut krijg je er dan allemaal 'gratis' bij. ik heb geen verstand van PA dingen, maar als je kijkt naar een basversterker dan is die verhouding tussen top en cabinet helemaal niet zo gek. het is niet alleen een mengpaneel, het is ook de versterker he :)
Gebruikersavatar
RobertoEDB605
BassWeed
Berichten: 1040
Lid geworden op: 14 nov 2003, 19:21

Re: Deze collins set geschikt voor mijn band?

Bericht door RobertoEDB605 »

eric_wilson_is_fat schreef:- Is deze set geschikt om én zang én twee electrische gitaren (geen bass) én eventueel een bass-drum over te versterken?
Ja voor zang en gitaren is deze set zeker geschikt, voor een lekkere vette bassdrum zul je toch echt een aparte subwoofer erbij moeten zetten.
//DUMPWEED.NL\\ Punkrock since 2001
Plaats reactie