Green Goblin schreef:Iemand ervaring met de NEO 212-cab ? En dan de eerste serie niet de NEO II.
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar de afmetingen en het gewicht. Hij zou als vervanger moeten dienen van mijn Warwick 4x10, en een belangrijk ding is dus dat ik hem in en uit de auto moet kunnen tillen.
Ook is het wel fijn als ik mee kan komen met 2 gitaristen (buizen).
In en uit de auto lijkt me geen probleem.
Belangrijker is je wens om met 2 gitaristen mee te kunnen komen, denk ik. Een 8 ohm kastje haalt niet het onderste uit de kan, dan snijd je met je 4x10 misschien wat beter door de mix?
Ja, had ik ook gezien. Ook tof, maar nog ouder! Tweede helft jaren 70. Schijnt ook een goede top te zijn.
EDIT: Èn in Nijmegen...
Ik was al langer op zoek naar een oude 400RB. Inmiddels even met Henk samen beter getest. Alles werkt!
En hij klinkt superrrrr!
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
YEAH! Een footswitch om de boost functie van m'n GK 400RB-2 te bedienen. Een 400RB-2 vinden in NL is al zeldzaam, laat staan deze switch!
En hij is dus gewoon nieuw. De kabel zit nog geseald in plastic.
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true." persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Zoek je er 1, kun je er natuurlijk op de gebruikte markt nergens 1 vinden. Ik sta op het punt een MB500 te gaan kopen. Zijn er ervaringen, pro en cons en is een Fusion een betere keuze of evt. een 800?
♪Marleaux JB-5 DiMarzio's♫ Hotwire Funky 77 5str♪Fender US Jazz '83 EMG's ♫Fender Dimension Deluxe V ♪Eden D410XST D210XLT♫EBS 112 Neo ♪Crown XTi1000♫MarkBass F1