GK fanboys

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2828
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

GK fanboys

Bericht door Sjtevel 1984 »

Het gaat hier om de actieve speakers van GK, of hij een poweramp kan aansturen zal nog moeten blijken.
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
yawl6
Berichten: 201
Lid geworden op: 12 jan 2008, 18:22

GK fanboys

Bericht door yawl6 »

idd
Chowny SWB Pro Walnut; PJB Double 4; Beat Buddy; Korg Pitchblack

Oost west, bas best.
Gebruikersavatar
strato
Berichten: 43
Lid geworden op: 14 jun 2015, 22:21

GK fanboys

Bericht door strato »

Goedenavond!!
Ben op zoek naar cabs voor mijn pf500 (sorry daarvoor :oops: :oops: :oops: ) en mijn oog viel op de cx-serie van GK.
Heeft iemand daar ervaring mee?? Denk zelf aan 115 en/of 210.
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

GK fanboys

Bericht door butters »

ik heb vorig jaar een 2dehands mb500 amp gekocht.
er zat een beetje gekraak in de gainpot, dat is nu veel erger geworden. contactspray helpt even maar het gekraak komt terug.

Ik heb GK een mailtje gestuurd en gevraagd of ze er eentje wilden opsturen (met argument dat het blijkbaar meer voorkomt bij dit model en dat het eigenlijk niet zou mogen) en zowaar zat er vandaag een pakketje uit amerika in de bus met 2 nieuwe pots :-).
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

GK fanboys

Bericht door A-lex »

GK heeft echt goeie service als ik dit zo hoor !!
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7209
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

GK fanboys

Bericht door HNZ »

Yep, the best!

Lang verhaal kort:
Van m'n 80-ies amp ontbraken twee 'knob-caps'. (zie vorige pagina) Ik dus GK gemaild. Zonder enige (verzend)kosten sturen ze er drie op! Plus een sticker! :D

Afbeelding
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

GK fanboys

Bericht door butters »

idd goede service. ik moest niks betalen ook geen verzendkosten (13 dollar)
das ook slimme reclame van GK en negatieve kritiek vermijden
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7209
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

GK fanboys

Bericht door HNZ »

butters schreef:idd goede service. ik moest niks betalen ook geen verzendkosten (13 dollar)
das ook slimme reclame van GK en negatieve kritiek vermijden
Ik proef in je laatste opmerking een zeker voorbehoud. Als zou de drijfveer van GK eigenbelang zijn. Ze kunnen je ook naar je dealer of distributeur verwijzen, zoals zoveel andere merken doen. Dat GK dit persoonlijk oppakt en zonder kosten regelt werkt op de lange termijn zeker in hun voordeel, maar ik geloof (noem mij naïef) dat GK echt customer service erg hoog in het vaandel heeft, hetgeen telkens weer blijkt. Kijk maar eens op Talkbass.com.

Daarnaast vind ik de consistentie van de productlijn en het geloof en vertrouwen in de eigen producten een voorbeeld voor veel andere merken. De MB150 bijvoorbeeld is al sinds de jaren 80 vrijwel ongewijzigd. Gewoon, omdat het een hartstikke goed combo is. GK gaat niet, zoals bijvoorbeeld Ashdown, of Markbass, met de waan van de dag mee en ververst niet elke zes maanden de modellenlijn. Dat maakt het merk voor mij betrouwbaar en geloofwaardig. Neem daarbij de ongelooflijk goede service tot op klantniveau en geen wonder dat GK in de USA net zo groot is als Ampeg en daarmee de top vormt van de verkoop van basversterking in dat land.
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

GK fanboys

Bericht door A-lex »

je krijgt service op een 2ehands versterker dat is redelijk uniek !
(want potmeters verslijten nu eenmaal)
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Gebruikersavatar
Durk fan Titanium
Berichten: 622
Lid geworden op: 05 nov 2005, 13:49

GK fanboys

Bericht door Durk fan Titanium »

HNZ schreef:Lang verhaal kort:
Goed verhaal, blij dat ik ook een tevreden GK gebruiker ben!
butters
Berichten: 1348
Lid geworden op: 12 sep 2005, 17:15

GK fanboys

Bericht door butters »

Idd ik krijg service op een tweedehands versterker :-) Ik ben zeker tevreden over de service :-)
Ik had dit totaal niet verwacht toen ik de vraag stelde. Ze hebben ook niet gevraagd of de garantieperiode verstreken was. Enkel het serienummer wouden ze weten.
Ik denk dat ze het probleem juist ingeschat hebben (het komt meer voor bij de mb500) en ze hebben hun verantwoordelijkheid hiervoor genomen. (potmeters verslijten idd maar gaan meestal wel veel langer mee). Ik had mijn mail wel constructief verwoord :-) en enkel naar het onderdeel gevraagd.
Maar het moet gezegd het is eerder uitzonderlijk dat een firma hier op in gaat. Dus zeker een pluim voor GK (en vooral de man die mijn vraag behandeld heeft :-) )
MMark
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 jul 2006, 10:50

GK fanboys

Bericht door MMark »

Vandaag eindelijk mijn 1001rbII op gehaald met bijbehorende cabs. Wat een gaaf ding zeg. Helaas alleen op huiskamer niveau kunnen testen, gelukkig morgen al in bandverband.
Heb er een sansamp rbi bijgeplaatst en er komt nog een korg dtr-1000 in als het goed is.

ff een snel geschoten plaatje:

Afbeelding

Ikke blij iig :mrgreen: :jam:
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7209
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

GK fanboys

Bericht door HNZ »

WOW! Gefeliciteeeeeerd!!!
Topset!

Ik ben erg jaloers op je cabs. Die zijn nogal zeldzaam hier in NL.

VEEL PLEZIER!!!
MMark
Berichten: 148
Lid geworden op: 12 jul 2006, 10:50

GK fanboys

Bericht door MMark »

HNZ schreef:WOW! Gefeliciteeeeeerd!!!
Topset!

Ik ben erg jaloers op je cabs. Die zijn nogal zeldzaam hier in NL.

VEEL PLEZIER!!!
Tnx!

En dat die cabs zeldzaam zijn wist ik niet. Hoe dat zo?
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7209
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

GK fanboys

Bericht door HNZ »

GK is in NL niet een heel erg populair merk. En die serie cabs is al wat ouder en hier niet echt goed verkocht. Nu kun je alleen nog de 4x10 en 1x15 nieuw krijgen. Vanwege de prijs en het gewicht kiest men hier niet gauw voor deze cabs. Ook waarschijnlijk omdat men niet weet hoe goed ze zijn. Vandaar dat je ze hier weinig tegenkomt. In de USA staat GK samen met Ampeg aan de top qua basversterking verkoop. Daar zijn deze cabs en andere oudere GK spullen beter verkrijgbaar.
Plaats reactie