trace elliot gp 7 200watt 2x10 inch combo

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

trace elliot gp 7 200watt 2x10 inch combo

Bericht door kasper_bassist »

hey medebassisten

ik zag een advertentie op marktplaats betreffende een Trace Elliot gp7 200 watt 2x10 combo.
Ik zoek een combo dat later uit te breiden is met een cabinet( ivm geld tekort :oops: )

ik vraag me af: is dit combo uit te breiden met een ander Trace Elliot cabinet of kan dat met dit combo niet ?

zo niet heb ik er niet veel aan.
verder staat hij voor 350 euro op marktplaats. is dit een redelijke prijs voor dit combo (2de hands dan he)

bij voorbaat dank

kaspaar
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
Chris90
Berichten: 1283
Lid geworden op: 13 jul 2007, 12:12

Bericht door Chris90 »

link?
Warwick fanboy.

EBS - Vanderkley - Glockenklang
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

Bericht door kasper_bassist »

zoek naar Trace Elliot 2x10 combo. ibanez atk 405. fulltone bassdrive

kweenie hoe je de link krijgt dr staat altijd alleen marktplaats.nl

zal wel aan mij liggen :P
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

Onder de advertentie staat een directe link.
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

Bericht door kasper_bassist »

oja nu zie ik het :

https://link.marktplaats.nl/227123622" onclick="window.open(this.href);return false;

thx :P
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
altari
Berichten: 306
Lid geworden op: 10 mei 2007, 14:19

Bericht door altari »

Prima aanschaf, kan je zonder probleem een extra cabinet bij plaatsen, wellicht zelfs een koopje!
Ajetooohhh!!!!!!!!

Fender precision
Clover slapper 5
trace elliot vr350
trace 1084
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

Bericht door kasper_bassist »

altari schreef:Prima aanschaf, kan je zonder probleem een extra cabinet bij plaatsen, wellicht zelfs een koopje!
ennuh is dat dan een gp7 cab?
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
rensbass
Berichten: 2328
Lid geworden op: 22 mei 2007, 15:30

Bericht door rensbass »

Ik ben niet zo'n expert op Trace-gebied, maar als je nog een extern cabinet wil aansluiten, moet je dan niet de GP7SM hebben? of juist niet?
Failure is always an option.
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

Bericht door kasper_bassist »

rensbass schreef:Ik ben niet zo'n expert op Trace-gebied, maar als je nog een extern cabinet wil aansluiten, moet je dan niet de GP7SM hebben? of juist niet?
geen id :o
iemand?
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
johnbob
Berichten: 5938
Lid geworden op: 14 nov 2004, 13:42

Bericht door johnbob »

Ik meen me te herinneren dat de losse trace gp7 amp 2x 4ohm's aansluitingen heeft.
Maar mijn gp7 15" trace combo heeft maar een enkele aansluiting waar de eigen speaker is ingeprikt.
Hoe dit bij de 2x10 versie zit weet ik niet.
Ik zou de verkoper even mailen om een foto van de achterkant.
Jack

Bericht door Jack »

ik heb de 7410, en daar zit een extra aansluiting op...4 ohm wel te verstaan...
Gebruikersavatar
vuzzi
Berichten: 44
Lid geworden op: 07 feb 2007, 19:06

Bericht door vuzzi »

kasper_bassist schreef:
altari schreef:Prima aanschaf, kan je zonder probleem een extra cabinet bij plaatsen, wellicht zelfs een koopje!
ennuh is dat dan een gp7 cab?
de gp7 is de naam van de 7-bands graphic eq. pre-amp en heeft niets met de speakers te maken

de eindversterkers zijn bij trace meestal tot 4 ohm (minimum) te belasten. De speakers in de combo zijn doorgaans 8 ohm. Daar kan je een extern cabinet van 8 ohm mee combineren om samen op 4 ohm uit te komen.

De series mkV en serie 6 zijn goeie series, daarna werd het minder met trace
De gp7 is de wat eenvoudigere versie van trace. De beste in een serie waren de gp11 en later 12 (zoals ook nu weer de 7 bands de 'budget' versie is en de 12 bands de dure).
hier een leuke link:
https://www.quicksound.co.uk/articles/tr ... ndex.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

de combo met 2x10 inch speakers is denk ik goed voor die prijs. Voor iet grotere optredens zal je er mogelijk een 15 inch bij willen voor wat beter laag en meer volume. een losse 15 inch komt regelmatig voor niet te veel geld voorbij
Gebruikersavatar
kasper_bassist
Berichten: 139
Lid geworden op: 31 jan 2008, 21:32

Bericht door kasper_bassist »

de gp7 is de naam van de 7-bands graphic eq. pre-amp en heeft niets met de speakers te maken

de eindversterkers zijn bij trace meestal tot 4 ohm (minimum) te belasten. De speakers in de combo zijn doorgaans 8 ohm. Daar kan je een extern cabinet van 8 ohm mee combineren om samen op 4 ohm uit te komen.

De series mkV en serie 6 zijn goeie series, daarna werd het minder met trace
De gp7 is de wat eenvoudigere versie van trace. De beste in een serie waren de gp11 en later 12 (zoals ook nu weer de 7 bands de 'budget' versie is en de 12 bands de dure).
hier een leuke link:
https://www.quicksound.co.uk/articles/tr ... ndex.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

de combo met 2x10 inch speakers is denk ik goed voor die prijs. Voor iet grotere optredens zal je er mogelijk een 15 inch bij willen voor wat beter laag en meer volume. een losse 15 inch komt regelmatig voor niet te veel geld voorbij[/quote]

ey bedankt voor de info!

maar is de gp7 echt 'slecht' toch niet ? want ik zat er mss ook aan te denke een nemesis stack aan te schaffen maarja. k heb nog niet echt ervaring met versterking vandaar

thx mate
Fender Jazz 1978 --> Sadowsky DI--> Tech21 SansAmp --> Darkglass B3K --> EBS HD350 --> EBS Proline 4x10 :jam:
Gebruikersavatar
viersnaar
Berichten: 2056
Lid geworden op: 08 mar 2008, 12:36

Bericht door viersnaar »

Als t niet zo gruwelijk ver weg zou zijn had ik die Trace zo voor je neus weggekaapt.... :wink:
Ik heb zo een vergelijkbaar ding gehad [2x10 speakers naast elkaar ipv schuin boven elkaar] en dat ding was [achteraf gezien] echt perfect...
Jack

Bericht door Jack »

sorry Bart. :oops:
Plaats reactie