bestaande kast kopieren

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
dombolo
Berichten: 458
Lid geworden op: 25 okt 2004, 23:26

bestaande kast kopieren

Bericht door dombolo »

ik heb momenteel de faciliteiten om zelf een speakerkast te maken en was van plan om of een swr goliath junior,of een eden xlt 210 exact na te bouwen. zo kan ik veel geld uitsparen . de luidsprekers van deze dingen kosten 150 euro het stuk met de tweeter en het hout kom ik dan ongeveer op ongeveer 400 euro.Ik heb vroeger eens een trace eliott kopie gehad en dat klonk net hetzelfde als het orgineel dus ik weet dat het mogelijk is,maar dan moet ik wel de exacte maten hebben.voor ik eentje ga lenen van iemand;heeft er iemand van jullie soms de specificaties van een van deze kasten ?
found cheap strings
Gebruikersavatar
lievenr
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 dec 2004, 08:57

Bericht door lievenr »

Ik kan je niet echt verder helpen, maar zo'n kasten zitten vanbinnen ook niet echt eenvoudig in elkaar. Dat zit meestal vol met planken om voor klankreflecties te zorgen.
Maar mijn gebuur heeft zo ooit eens ééntje gemaakt en het is mogelijk, maar niet eenvoudig.
Thijzema
Berichten: 581
Lid geworden op: 07 okt 2003, 19:59

Bericht door Thijzema »

Ik was ook al van plan om een bestaande kast na te maken, en RobertoEDB605 wist een paar programma's waar je alle maten en bouwtekeningen kunt vinden van de meest bekende versterkerkasten..... dus hem ff vragen
Plaats reactie