behringer bx 600

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
konijntjeluuk
Berichten: 707
Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:41

behringer bx 600

Bericht door konijntjeluuk »

wie heeft ervaring met de bascombo van behringer bx 600 ultrabass?
ik kan deze kopen 2ehands en nu ben ik benieuwd wat de voor en nadelen zijn, hoe anderen die hebben ervaren.
ik heb er al een keer gespeeld en mijn eerste indruk was goed, maar misschien dat ik ernaast zit.
Bram80
Berichten: 370
Lid geworden op: 23 mar 2005, 10:58

Bericht door Bram80 »

Wellicht kan onderstaande review je verder helpen, maar ik vermoed dat je je hier een hele pro-/contra-Behringer discussie mee op de hals kan halen, 't is een nogal controversieel merk...

https://members.chello.nl/~w.m.huetink/b ... inger.html
Gebruikersavatar
konijntjeluuk
Berichten: 707
Lid geworden op: 17 dec 2004, 15:41

Bericht door konijntjeluuk »

tnx!
idd al wat ik verw8te. het is niet de perfecte combo maar voor de prjis geluid verhouding is ie perfect. en ik wil hem toch alleen maar voor thuis gebruiken.
Gebruikersavatar
HALFWITT
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jul 2004, 22:02

Bericht door HALFWITT »

Het geluid is gewoon goed te noemen, zeker voor die prijs. Bedenk wel dat de prijskwaliteit verhouding ook zeer goed, wat bij deze prijs betekend dat hij snel stuk kan gaan. Bij een vriend van mij ging hij vrij snel stuk, gewoon tijdens het spelen en niks raars gedaan. Later ging zijn bx1200 ook stuk, zomaar. Deze zou bij reparatie duurder zijn dan de versterker zelf :shock: .
De ene handgreep aan de bovenzijde is voldoende om het ding met een flinke zwaai in je kofferbak te doen belanden.
dit zou ik dan ook niet doen... :wink:
De afwerking oogt heel netjes.
Dit kan aan de binnenkant nog wel eens erg tegenvallen, een en ander wil nog weleens gewoon met lijm aan elkaar zitten. Ik wil je niet persé tegenhouden, voor dat (lees: geen) geld is het een nette versterker. Ik zeg alleen ff wat mijn ervaring is, en die is dus niet zo best :? .
-- infant -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Halfwitt --
Plaats reactie