magneet

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

magneet

Bericht door Esmee »

ik zat eraan te denken om (een deel van) mijn muur met magneetverf te besmeren... wat vinden jullie daarvan?

nee grapje... mijn versterker staat namelijk voor die muur... en ik bedacht me dat dat misshcien niet zon goeie combinatie is... ik weet niet... maar iets zei me dat de versterker daarvan kapot kan gaan ofzo... iemand die hier meer over weet?
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Gebruikersavatar
urje
Berichten: 1062
Lid geworden op: 26 jan 2005, 00:24

Bericht door urje »

magneetverf lijkt me niet enorm sterk... wat is het idee ervan? dat je papier met magneetjes op je muur kunt hangen? ik denk dat dat veld zo zwak is dat je er echt niets van merkt. daarbij: weet je hoe zo'n dikke magneet er in speakers zit? daar gaat je versterker toch ook niet stuk van, terwijl hij altijd bovenop een speakerkast staat :)
Gebruikersavatar
lievenr
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 dec 2004, 08:57

Bericht door lievenr »

tzou wel grappig zijn als ge uw versterker op ooghoogte tegen uw muur kunt plakken, dan moet ge u niet meer bukken. :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Q.
moddergegeten
Berichten: 2547
Lid geworden op: 30 nov 2003, 18:17

Bericht door Q. »

Magneetverf? Geen 1-april grap?
Zo leer je nog eens wat op een basgitaarforum :).
Gebruikersavatar
rendering_rebel
Berichten: 443
Lid geworden op: 13 aug 2004, 12:27

Bericht door rendering_rebel »

Ik zou alleen niet je pc tegen zo'n muur zetten ;)
Trespassers in Stereo
If video games influenced us, the Pacman generation will be running in dark rooms, eating pills and listening to repetitive music...
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

Bericht door Esmee »

haha ja nee magnetverf bestaat echt. ik hoorde ervan en het leek me wel relaxxt omdat ik op die muur allemaal losse blaadjes heb hangen (met herrineringen eraan jeweet wel flyers, concertkaartjes ed) en ghet leek me wel handig... hoefde ik nuet meer met plakband te klooien enzo... en het leek me ook wel een koole kleur hebben... :)
ik weet niet hoe sterk het is... maar het zou dus geen kwaad kunnen? haha mooi dan heb ik namelijk een mooi projectje voor in de zomer
haha
bedankt voor jullie reacties 8) :thumbsup:
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Die "magneetverf" is gewoon verf met metaaldeeltjes, daar is niets magnetisch aan. De houdertjes die je aan de muur "plakt" zijn de magneetjes. Dus ik zie hier geen probleem, gewoon verven die muur 8)
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
HALFWITT
Berichten: 93
Lid geworden op: 04 jul 2004, 22:02

Bericht door HALFWITT »

[offtopic] hadden ze daar niet al eerder wat op gevonden? ...een prikbord ofzo? :roll:

en waarom zou je die blaadjes achter je versterker hangen? :wink: [/offtopic]

maar succes iig
-- infant -- Give me a chance to shine and I'll blind the world! -- Halfwitt --
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

Bericht door Esmee »

- rendering_rebel: nee mn Mac (geen pc :P:P:P) staat op de kamer ernaast

- AmericanIdiot: owja natuurlijk! je hebt gelijk nog niet over nagedacht haha! kool heb ik weer wat te doen in de zomer :dance:

- Halfwitt: een prikbord ja... hmm spreekt me niet echt aan :P
ennem mn versterker is niet zo groot dattie mn hele muur bedekt haha dus die blaadjes zijn gewoon nog te zien :P
haha met dat succes zal denk ik wel lukken, dankjewel :D
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Plaats reactie