issue

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

issue

Bericht door Esmee »

ik heb een laney versterker... ennem hij doet soms raar... dan gaatie een beetje kraken enzo, en soms valtie ook uit... om na 10 of 20 seconden ofzo weer gewoon te werken... echt heel suf, ik dacht misshcien ligt het eraan dat de stekker er niet goed in zit... kan dat? of aan de kabel (stagg)... kan dat? ik hoop namelijk niet dat het aan de versterker ligt...
het is vanaf het begin al zo maar ik heb nooit echt zin gehad om met m naar pauls bass matters te gaan :roll:
en ik dacht ik leg het hier eerst even voor voordat ik er voor niks helemaal heen ga...
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Gebruikersavatar
Knabbelnoot
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 jan 2005, 18:39

Bericht door Knabbelnoot »

Ik denk dat het de potmeters zijn. Als je die laat vervangen moet het probleem opgelost zijn. Kleine klus, niet zo heel duur. Dus toch maar even naar Paul.
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

Bericht door Esmee »

hmm okee... thanks... nou dan moet ik daar maar eens langs ja okee...
dankjewel :)
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Darell
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 dec 2004, 07:21

Bericht door Darell »

mijn laney versterker had eens precies hetzelfde. er zat toen een kabeltje in de amp een beetje los (los contact). dit weer vast gezet en nooit meer problemen gehad!
Fame Baphomet Blond 4
Squier P-Bass
Stagg BC300L
Zelfbouw fretless

Trace Elliot V-Type
Ashdown ABM410

MXR M-80
Samson Stage 5 Wireless
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

Bericht door Esmee »

okeee dankje! dan ga ik idd maar eens langs... als ik een keer tijd heb binnenkort :( :?
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Darell
Berichten: 633
Lid geworden op: 16 dec 2004, 07:21

Bericht door Darell »

Kun je ook heel makelijk zelf doen (als er een kabeltje los zit), gewoon de amp openmaken en even alle kabeltjes langsgaan. Maar als je nog garantie hebt moet je dat natuurlijk niet doen! dan terugbrengen naar de winkel.
Fame Baphomet Blond 4
Squier P-Bass
Stagg BC300L
Zelfbouw fretless

Trace Elliot V-Type
Ashdown ABM410

MXR M-80
Samson Stage 5 Wireless
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Darell schreef:Kun je ook heel makelijk zelf doen (als er een kabeltje los zit), gewoon de amp openmaken en even alle kabeltjes langsgaan. Maar als je nog garantie hebt moet je dat natuurlijk niet doen! dan terugbrengen naar de winkel.
Goeie tip :roll: :idea: Pas alsjeblieft wel op voor hoge spanningen op je vingertjes....

Kleine hint: Als je hier geen kaas van gegeten hebt begin er dan liever niet aan! Breng hem gewoon even naar een toko die er verstand van heeft en laat een prijsopgave voor de reparatie maken.. kun je er ook geen buil aan vallen.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
lievenr
Berichten: 309
Lid geworden op: 08 dec 2004, 08:57

Bericht door lievenr »

Als je de stekker pas uit het stopcontact hebt getrokken en je vijst je versterker onmiddellijk open dan kan er nog steeds veel spanning op de onderdelen zitten. Opletten hé.
Gebruikersavatar
Esmee
Berichten: 68
Lid geworden op: 18 feb 2005, 01:38

Bericht door Esmee »

hmja ik denk niet dat ik het zelf ga doen... daar ben ik echt te a-technisch voor (ik zit op de kunstakademie 8)) Misschien vraag ik het aan een vriend van me die doet iets technisch (facilitaire techniek)... Als hij het niet weet ga ik gewoon naar Paul :)

Harstikke bedankt voor de tips mensen! :thumbsup:
"your pussy's glued to a building on fire"
John Frusciante
Plaats reactie