Het Grote Peavey Topic!

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Jack

Bericht door Jack »

Dat zijn geweldenaars,,,verwacht geen Hifi sound, maar gewoon dikke bang voor de buck,,
En niet te slopen...

Gaat als een dolle.. :jaaaaa:
Gebruikersavatar
Toon Doof
Berichten: 4551
Lid geworden op: 12 mar 2010, 17:22

Bericht door Toon Doof »

:jaaaaa: moet ook al een oudje zijn!
...for what it's worth.
Gebruikersavatar
Idroy
Berichten: 301
Lid geworden op: 10 apr 2011, 16:03

Bericht door Idroy »

Ik heb deze peavey, een XR-500, hij is niet echt puur voor bas volgens mij, maar opzich klinkt hij wel goed.
Afbeelding

Het is overigens niet mijn foto, mijne heeft wat schade aan de EQ-schuifknoppen (bij een aantal is de knop zeg maar eraf gebroken, ze doen het nog wel), en bij 2 draaiknoppen is het knopje er ook af (en die doen het ook nog)
Srallar
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 feb 2011, 09:55

Bericht door Srallar »

Hupla, T-max van medeforumgebruiker overgenomen met SWR Henry 8*8. :jam:
Gebruikersavatar
Idroy
Berichten: 301
Lid geworden op: 10 apr 2011, 16:03

Bericht door Idroy »

Nice, gefeliciteerd :dance:
Gebruikersavatar
rems
Berichten: 769
Lid geworden op: 02 aug 2007, 22:57

Bericht door rems »

Idroy schreef:Ik heb deze peavey, een XR-500, hij is niet echt puur voor bas volgens mij, maar opzich klinkt hij wel goed.
Afbeelding

Het is overigens niet mijn foto, mijne heeft wat schade aan de EQ-schuifknoppen (bij een aantal is de knop zeg maar eraf gebroken, ze doen het nog wel), en bij 2 draaiknoppen is het knopje er ook af (en die doen het ook nog)
Dat lijkt me wel een PA bak joh. . :D
Gebruikersavatar
A-lex
Berichten: 4167
Lid geworden op: 10 dec 2009, 19:49

Bericht door A-lex »

Srallar schreef:Hupla, T-max van medeforumgebruiker overgenomen met SWR Henry 8*8. :jam:
:p goeie koop gdn
ik vind swr met n t-max n goeie combinatie :D
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true."
persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...
Gebruikersavatar
bor
Berichten: 210
Lid geworden op: 05 jan 2007, 13:51

Bericht door bor »

rems schreef:
Idroy schreef:Ik heb deze peavey, een XR-500, hij is niet echt puur voor bas volgens mij, maar opzich klinkt hij wel goed.
Afbeelding

Het is overigens niet mijn foto, mijne heeft wat schade aan de EQ-schuifknoppen (bij een aantal is de knop zeg maar eraf gebroken, ze doen het nog wel), en bij 2 draaiknoppen is het knopje er ook af (en die doen het ook nog)
Dat lijkt me wel een PA bak joh. . :D
Inderdaad. Da's een zanginstallatie :? . Ik heb zelf de XR-400 gehad.
Jazzbas USA Fender
Fender Nate Mendel Precision
OLP MM3 5 snaar
Squier VM Precision
EBS Fafner
SWR Goliath III 4x10
Maruszczyk Barabass
Gebruikersavatar
Idroy
Berichten: 301
Lid geworden op: 10 apr 2011, 16:03

Bericht door Idroy »

rems schreef:
Dat lijkt me wel een PA bak joh. . :D
Ja klopt, volgens mij is die dat ook. Hij was van me vaders werk (jongeren werk, buitenschoolse opvang etc.), ze organiseren altijd elk jaar een festivalletje hier in het dorp, en deze is nog van een hele tijd terug toen het nog wat kleiner was en dat ze hun eigen spullen gebruikten.

Aangezien deze bij hun afgeschreven was, en daar op zolder lag te verstoffen, en ik basgitaar speel heeft me pa hem mee genomen. En nu ben ik er erg blij mee, hij doet het ook nog perfect, ding is volgens mij vrij stevig :jam:
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Srallar schreef:Hupla, T-max van medeforumgebruiker overgenomen met SWR Henry 8*8. :jam:
Heel veel plezier ermee, Jochen. Ik ga er zeker nog spijt van krijgen.
(En ook meteen m'n onderschrift erbij genomen! :P )
Srallar
Berichten: 97
Lid geworden op: 24 feb 2011, 09:55

Bericht door Srallar »

Uiteraard :D
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

donk schreef:
Srallar schreef:Hupla, T-max van medeforumgebruiker overgenomen met SWR Henry 8*8. :jam:
Heel veel plezier ermee, Jochen. Ik ga er zeker nog spijt van krijgen.
(En ook meteen m'n onderschrift erbij genomen! :P )
Alé Donk, wat heb jij dan nu weer gekocht ?? Enne, dat was mijn Henry voor Donk 'm had en voor mij was hij van Roel, ook een BGF'er. Hij blijft dus in de familie :wink:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Ik heb die Ampeg SVT-2 voor je neus weggekaapt. :mrgreen:
Eerst heb ik m'n Redbear aan Pyroman verkocht met de bedoeling om 'n Peavey Classic 400 te kopen maar ik was net te laat. Daarna ben ik die Ampeg V4 gaan halen die hier op 't forum aangeboden werd. Die matched zo goed met mijn precisions maar dat ding is zo zwaar en zonde om mee naar shows te nemen, bang dat ie dat niet zou overleven. Dus had ik maandag al meteen voor die SVT-2 gemailt maar mijn budget was op. Dus de enige optie was om m'n T-max set in de verkoop te gooien. Srallar heeft de set donderdag opgehaald en ik ben daarna meteen naar Zoersel gereden om de SVT-2 op te halen. Gister mee naar de repetitie en ik heb er geen spijt van. Dus momenteel ben ik Peavey af en full aan de Ampegs. :shock:
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

Oké, je hebt dus voor mij gemailed ! Nu heb ik ease-of-mind :mrgreen:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
donk
Berichten: 540
Lid geworden op: 13 aug 2009, 16:01

Bericht door donk »

Het zal wel wennen worden, dat ik niet meer met m'n spullen mag gooien. :?
Plaats reactie