Centraal Ampeg topic!

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Anthony
Berichten: 1374
Lid geworden op: 10 aug 2010, 19:00

Bericht door Anthony »

Klopt ja...ik hoop eigenlijk weer op zo'n actie. Feedback had hem vorig jaar geloof ik.
Zul je net zien...heb ik straks eindelijk zo'n top komt die actie weer :facepalm:

Die top in Duitsland is gewoon 3 uur rijden voor me! Dus moet ff kijken of ik daar op reageer. Wel echt een bruut ding zeg....
Gebruikersavatar
Xytras 1978
Berichten: 898
Lid geworden op: 11 mar 2009, 18:08

Bericht door Xytras 1978 »

Dat was de uitverkoop van de vietnambakken waar nogal wat problemen mee waren, vandaar die dumpprijzen, ze wilden er echt vanaf, schijnt zelfs dat ze de laatsten gewoon in een afvalcontainer gedumpt hebben (wss wel alleen de behuizingen).... Productie is vanaf dat moment verplaatst naar een ander fabriek en dacht ook een ander (nog steeds oosters) land. De kwalitiet zou nu beter moeten zijn.
Jerome schreef:Korte tijd zijn die Vietnamese SVT-VR en 8x10 als set te koop geweest voor 2000E, daarom zijn ze vaak niet zo duur denk ik.
GtTheory
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2011, 11:13

Bericht door GtTheory »

Mensen! I need advice! Ik denk dat de SVT-410HLF mijn ideale cab is.

Ik kan de SVT-410HLF overkopen voor €500,=. Hij schijnt rond de 2,5 jaar in bezit te zijn, gebouwd in de US.

Is dit een goede prijs, of zou er nog iets vanaf moeten? Zou ik op de kast kunnen zien dat deze uit de US komt, en wanneer deze bijvoorbeeld gebouwd is? Misschien staat er nog meer op zon kast?

Ik ben nieuw hier, en dit wordt mijn eerste serieuze aankoop. Moet ik nog specifiek ergens op letten om te zien of dat het verhaal van het cabinet klopt?

Hoop dat iemand mij wil helpen! ;)
Gebruikersavatar
basske
Berichten: 450
Lid geworden op: 23 jan 2006, 20:47

Bericht door basske »

GtTheory schreef:Mensen! I need advice! Ik denk dat de SVT-410HLF mijn ideale cab is.

Ik kan de SVT-410HLF overkopen voor €500,=. Hij schijnt rond de 2,5 jaar in bezit te zijn, gebouwd in de US.

Is dit een goede prijs, of zou er nog iets vanaf moeten? Zou ik op de kast kunnen zien dat deze uit de US komt, en wanneer deze bijvoorbeeld gebouwd is? Misschien staat er nog meer op zon kast?

Ik ben nieuw hier, en dit wordt mijn eerste serieuze aankoop. Moet ik nog specifiek ergens op letten om te zien of dat het verhaal van het cabinet klopt?

Hoop dat iemand mij wil helpen! ;)
Dit verhaal zal niet kloppen.
Ampeg is al langer dan 2,5 jaar uit de US.
Het staat ook op het kenplaatje genoteerd waar de cab gemaakt werd .

Groet
EBMM SR5 LTD 2008 -- KSD705
Markbass Mini CMD 121P + 121 NewYork -- LM250
EBS Valve Drive
https://users.telenet.be/edwinbass" onclick="window.open(this.href);return false;
GtTheory
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2011, 11:13

Bericht door GtTheory »

basske schreef: Dit verhaal zal niet kloppen.
Ampeg is al langer dan 2,5 jaar uit de US.
Het staat ook op het kenplaatje genoteerd waar de cab gemaakt werd .
Groet
Hij heeft em 2,5 jaar geleden gekocht. Is dit een goeie prijs?
Gebruikersavatar
Vormgevers
Berichten: 116
Lid geworden op: 28 aug 2009, 16:03

Bericht door Vormgevers »

Dat is de gangbare prijs. De mijne wordt vanavond ook voor die prijs opgehaald (is ook een USA model). Tweedehands zie je ze voor rond de € 500,- a € 550,- gaan.
Peterbuilt The Plains J-bass | Framus Strato Deluxe | OLP MM2 | Fender Bassman TV Fifteen | Ashdown After Eight | Korg Pandora PX4D | Emma discumbulator | TC Electronic Polytune | Boss RC3 | EHX Bass Blogger | MXR Phase 90
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

Yep 500 is een gangbare prijs. Maakt niet uit hoe ze eruit zien trouwens.... afgeragd of niet.

7 jaar geleden zag je ze voor 350 eens passeren :-).


GOEIE CABS TROUWENS.
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

BPCH schreef:klik

Dit is de reissue. Nette prijs en in Duitsland. Staat bij dat hij alleen binnen Duitsland verzend maar je kunt altijd een poging wagen.
Verder staat de versterker in Westoverledingen. Dat is bij Winschoten de grens over.

die heb ik ook gehad, maar die lijkt in de verste verte niet op de oude v4b hoor. De v4b(h) is echt een mini SVT.
En ik heb nog STEEDS spijt dat ik de mijne ooit heb weg gedaan... wat een goeie amp was dat :(
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
GtTheory
Berichten: 6
Lid geworden op: 04 nov 2011, 11:13

Bericht door GtTheory »

NURZE schreef:Yep 500 is een gangbare prijs. Maakt niet uit hoe ze eruit zien trouwens.... afgeragd of niet.

7 jaar geleden zag je ze voor 350 eens passeren :-).


GOEIE CABS TROUWENS.
Doen dus? :P
Gebruikersavatar
BPCH
Berichten: 1514
Lid geworden op: 07 dec 2007, 10:06

Bericht door BPCH »

Lijkt me wel! :P
Gebruikersavatar
Hannesstinkt
Berichten: 7076
Lid geworden op: 09 jul 2009, 21:49

Bericht door Hannesstinkt »

Ik heb voor die van mij 750 betaald dus ik zou er niet eens over nadenken (maar dat doe ik meestal niet)
Haico schreef:The jury is still out on that one. Beiden rossig, druk en sexy as hell. :facepalm:

Persoonlijk gepraat
Gebruikersavatar
Jerome
Berichten: 479
Lid geworden op: 01 feb 2007, 15:25

Bericht door Jerome »

Sinds gisteren een AP3550 voor bij mijn SVTIIp, zeer goed te doen!
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Weet iemand waar ik de Portaflex serie kan testen?
En het liefst iets wat met het OV goed te doen is, als het kan.
Gebruikersavatar
chaney
Berichten: 621
Lid geworden op: 16 jan 2006, 19:41

Bericht door chaney »

Feedback heeft ze. Heb erop gespeeld en vind ze errug goed klinken! Voor jou hopelijk ook in Utrecht?
BaCh BJB Jazz (relic)
BaCh '54 Precision
Harley Benton mv-4 PJ
Ashdown ABM C210-300
Roland Cube Bass 30
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Ik ga naar Eindhoven, net zo lange treinreis en maar 500 meter lopen vanaf het station!
Ben wel benieuwd, lees er alleen maar goeds over en het lijkt me erg stoer bij mijn Sandberg. 8)
Plaats reactie