Genz-Benz

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22615
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

rvdbrand schreef:Shuttle + VDK = prachtcombi :-D
Inderdaad, heb ik ook al gemerkt...
what fools these mortals be
Gebruikersavatar
Stinky
Berichten: 6728
Lid geworden op: 15 sep 2005, 19:00

Bericht door Stinky »

Madmac schreef:Ik heb de Shuttle 6.0 en ik vind het een prachtding ! 600 watt met een lamp in de voorversterker in een behuizing van 1,7 kg... schitterend :yes:
En geen onnodige onzin zoals Markbass doet met hun VLC toestanden :roll:
trouwens, even voor de goede orde Madmac: zowel op de LMII als de Shuttle zitten pre-shaping functies, oftewel jouw "overbodige onzin".
en of deze écht overbodig zijn, hangt natuurlijk vd speler af...
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23025
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Welke winkels in NL/BE/D leveren eigenlijk Genz Benz? Ik vind Bassland in Nederland en Musik Produktiv, maar er zijn er vast meer?
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22615
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

De markering op de draaiknopjes van mijn genz hadden wel wat duidelijker mogen zijn...
Meestal staan die wel altijd op hetzelfde punt maar als je soms al eens wat meer mid nodig hebt is het toch handig dat je ook een beetje ziet tot waar je al gedraaid hebt...maar dat is een beetje detailkritiek
what fools these mortals be
Mike.
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 mei 2010, 21:30

Bericht door Mike. »

Ik ben gisteren in de Key versterkers gaan testen waaronder de neopack en een shuttle combotje. De neopack klonkt best wel interessant en die lamp erin doet z'n job deftig. Van die shuttle combo was ik minder onder de indruk, maar ik denk dat dat eerder te maken heeft met de 8" speaker van het ding. Ben enorm aan't twijfelen zo'n gbe 750 aan te schaffen. Het wordt ofwel zo één of iets totaal anders.. (Markbass TA 501)

@ Angelo, bij de Key ben ik er dus tegengekomen, op de site van de strings & things (of bassshop) vind'k ook het logotje terug. Verder heb ik bij musik schmidt ook genz benz spullen gevonden.
Gebruikersavatar
deevit
Berichten: 16583
Lid geworden op: 21 okt 2006, 12:14

Bericht door deevit »

wombatboter schreef:De markering op de draaiknopjes van mijn genz hadden wel wat duidelijker mogen zijn...
Meestal staan die wel altijd op hetzelfde punt maar als je soms al eens wat meer mid nodig hebt is het toch handig dat je ook een beetje ziet tot waar je al gedraaid hebt...maar dat is een beetje detailkritiek
Lang leve de chickenheads! :D En ze staan nog eens mooi ook, vind ik.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Xytras 1978
Berichten: 898
Lid geworden op: 11 mar 2009, 18:08

Bericht door Xytras 1978 »

BE = ll music center in Maaseik
Angelo schreef:Welke winkels in NL/BE/D leveren eigenlijk Genz Benz? Ik vind Bassland in Nederland en Musik Produktiv, maar er zijn er vast meer?
Gebruikersavatar
Madmac
geen ondernaamdinges
Berichten: 5674
Lid geworden op: 21 nov 2006, 22:04

Bericht door Madmac »

Stinky schreef:
Madmac schreef:Ik heb de Shuttle 6.0 en ik vind het een prachtding ! 600 watt met een lamp in de voorversterker in een behuizing van 1,7 kg... schitterend :yes:
En geen onnodige onzin zoals Markbass doet met hun VLC toestanden :roll:
trouwens, even voor de goede orde Madmac: zowel op de LMII als de Shuttle zitten pre-shaping functies, oftewel jouw "overbodige onzin".
en of deze écht overbodig zijn, hangt natuurlijk vd speler af...
Oke, ik ben geen fan van de LM :whistle:
Bijna terug actief op muzikaal gebied.
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 23025
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Thnx Xytras!
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
The Fourth Horsemen
Berichten: 1985
Lid geworden op: 27 apr 2006, 17:43

Bericht door The Fourth Horsemen »

Hebben jullie de Streamliner al gezien? 900 watt, minder dan 3 kg? En ze hebben een nieuw poweramp design uitgedokterd zodat ie zou compressen gelijkaardig aan een fulltube! Nu ik versterkerloos ben staan deze zeker op mijn 'to try' lijst!

ps en deze amp heeft echt geen "onnozele onzinfilters". Gewoon 3 band met semipara mid. Wel een vernuftige gain/volume/master combo om zowel clean als vuil op lage en hoge volumes te kunnen spelen.
Mike.
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 mei 2010, 21:30

Bericht door Mike. »

De knoop is doorgehakt, heb zojuist de gbe 750 besteld. Ik hoop dat hij er deze week nog is...
Gebruikersavatar
rensdus
Berichten: 1570
Lid geworden op: 14 okt 2006, 12:53

Bericht door rensdus »

Mike. schreef:De knoop is doorgehakt, heb zojuist de gbe 750 besteld. Ik hoop dat hij er deze week nog is...
waar heb je die precies besteld?
Vette amp volgens mij!
Bestial Devastation - Sepultura Coverband.
Facebook Myspace
Mike.
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 mei 2010, 21:30

Bericht door Mike. »

rensdus schreef:
Mike. schreef:De knoop is doorgehakt, heb zojuist de gbe 750 besteld. Ik hoop dat hij er deze week nog is...
waar heb je die precies besteld?
Vette amp volgens mij!
Musik Schmidt, één van de weinige shops waar'k hem heb gevonden. En de prijs viel beter mee dan de rest..
Mike.
Berichten: 164
Lid geworden op: 02 mei 2010, 21:30

Bericht door Mike. »

Heb bericht gehad dat hij is verzonden! Hoezee!

Heb zojuist gezien dat op de Musik-Schmidt site ook de nieuwe Streamline serie en de nieuwe Shuttlemax erbij staan..
Gebruikersavatar
wombatboter
Berichten: 22615
Lid geworden op: 29 jan 2007, 23:03

Bericht door wombatboter »

Succes alleszins met het ding..
Ik ben toch zelf erg tevreden met de afhandeling door bassmerchant in de UK..toch een scherpe prijs gekregen dacht ik.
750 euro voor de 9.0 + hoes + verzending als ik me goed herinner..
what fools these mortals be
Plaats reactie