((MARK)) schreef:Slave out is een old school woord voor pre-amp out
]
Bij de Orange AD200 is dat niet zo. Het zit echt direct op de daadwerkelijke uitgang van de amp. Exact hetzelfde signaal als wat naar de speaker gaat. Alleen dan wel terug gebracht naar line-niveau.
Ok weer wat geleerd:) Nou ja dat is alleen maar beter toch!
Geluidsmensen zijn meestal ook wel erg te spreken over het signaal van de slave out!
Iedere keer dat ik mijn Slave-output gebruikte begon er van alles te fluiten en over te sturen. Geluidsman vond het signaal wel heel erg hot.
Daarom al die keren maar een DI voor de versterker en een Mic voor mn Cab.
rensbass schreef:Iedere keer dat ik mijn Slave-output gebruikte begon er van alles te fluiten en over te sturen. Geluidsman vond het signaal wel heel erg hot.
Daarom al die keren maar een DI voor de versterker en een Mic voor mn Cab.
Elke goeie DI heeft een knop met -15 dB ofzo. Dat zou toch echt moeten werken. Anders is er iets mis met jouw Slave Out
Gun - The Monkey
Orange - O-bass
-----------------------------
Fender Bassman 100t
-----------------------------
Official member of the Gun Guitar Owners Association
rensbass schreef:Iedere keer dat ik mijn Slave-output gebruikte begon er van alles te fluiten en over te sturen. Geluidsman vond het signaal wel heel erg hot.
Daarom al die keren maar een DI voor de versterker en een Mic voor mn Cab.
Elke goeie DI heeft een knop met -15 dB ofzo. Dat zou toch echt moeten werken. Anders is er iets mis met jouw Slave Out
Je doelt op: Via de slave-out naar een DI-box (-15Db) en dan naar de mengtafel?
Nog niet geprobeerd. De slave rechtstreeks de P.A. in was in ieder geval geen succes.
nogal neuzig en niet echt dik van geluid vind'k die tiny terrors ( op bass)
toen ik een 30watt TH serie ernaast probeerde was het toch wel een wereld van verschil !!
"Your inability to invalidate my hypothesis is not at all the same thing as proving it true." persoonlijk topic...
een goede groove kan je niet kopen...