Gezien op 2de hands, Marktplaats, ... enz versterkerafdeling

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
palindroom
Berichten: 616
Lid geworden op: 15 jan 2011, 09:15

Bericht door palindroom »

Dat is toch met kast neem ik aan waarom heb je anders een bestelbus nodig. Die top kan je op de fiets bezorgen
Je mist meer dan je meemaakt

Prolude Little Brick----Markbass 2x 102 P. En diverse bassen

https://www.viruslive.nl
Gebruikersavatar
Mighty Mike
Berichten: 268
Lid geworden op: 03 jun 2010, 19:17

Bericht door Mighty Mike »

Misschien wellicht offtopic, maar ik ben wel op zijn minst verbaasd dat een merk comic sans gebruikt op zijn spullen. Daar maakten wij in groepje 7 de klassenfuif-uitnodigingen mee.
Gebruikersavatar
koentje_bassist
Berichten: 1684
Lid geworden op: 05 okt 2006, 21:48

Bericht door koentje_bassist »

:D Super opmerking!
Little Mark II - Traveler 102 - een hoop effecten - EBMM Stingray 4+5
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

bazz59 schreef:soms zet je iets te koop wat niet echt wegmoet maar weg''mag''
hij moet niks , hij vraagt wat hij wil , heb zo de indruk dat jullie willen dat ze moeten verkopen aan de prijs wat jullie willen geven,
het is nog altijd de verkoper die bepaald wat hij ervoor wil niet de koper. :wink:
Zou heel mooi zijn als dat waar was, dan zet ik nu nog mijn spullen te koop en vraag 2x de hoofdprijs. Het zijn de kopers (de markt dus) die uiteindelijk de prijs bepalen. :wink:
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Grappig, deze kende ik niet....Trace preamp:

https://muziek.marktplaats.nl/effecten/4 ... otoGallery" onclick="window.open(this.href);return false;
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
bazz59
Berichten: 3724
Lid geworden op: 09 jul 2007, 23:26

Bericht door bazz59 »

AmericanIdiot schreef:
bazz59 schreef:soms zet je iets te koop wat niet echt wegmoet maar weg''mag''
hij moet niks , hij vraagt wat hij wil , heb zo de indruk dat jullie willen dat ze moeten verkopen aan de prijs wat jullie willen geven,
het is nog altijd de verkoper die bepaald wat hij ervoor wil niet de koper. :wink:
Zou heel mooi zijn als dat waar was, dan zet ik nu nog mijn spullen te koop en vraag 2x de hoofdprijs. Het zijn de kopers (de markt dus) die uiteindelijk de prijs bepalen. :wink:
neem maar aan dat het waar is , de verkoper vraagt wat hij wil. Daarentegen wil dat niet zeggen dat hij het voor die prijs verkocht krijgt .
maar als je soms eens bekijkt wat ze soms voor je spullen bieden , dan zakt daar wel je broek vanaf, heb onlangs mijn fietswielen verkocht , had ze te koop staan voor 1200 euro , der waren verschillende die er 600, 700 en eentje zelfs 800 euro voor wilden geven , heb er toch maar mooi 1100 voor gescoord met even te wachten. op die verkoop sites zitten er veel op die het bijna gratis willen.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding.
Mijn persoonlijkheid is wie ik ben.
En mijn houding hangt af van wie jij bent.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Vragen kun je uiteraard alles, of je de spullen daarvoor verkoopt is een ander verhaal. Natuurlijk bieden mensen laag, zou ik ook doen, je weet maar nooit hoe graag iemand ergens vanaf wil. Als je geluk hebt kun je een mooie deal maken en anders jammer dan.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22940
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

koentje_bassist schreef::D Super opmerking!
Valt wel mee hoor, zo'n soort opmerking wordt elke keer gemaakt als zo'n profet langskomt op het forum.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
Angelo
moderator
Berichten: 22940
Lid geworden op: 23 feb 2008, 00:44

Bericht door Angelo »

Dus uiteindelijk beslist toch de verkoper, hoe je 't ook draait of keert.
De wereld wordt een stuk complexer als je overal een probleem van denkt te moeten maken.

Angelo's Rock Orphanage | ISKC Rock Radio The Prog Files | DJ Morgana's Metal Madhouse |
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

Angelo schreef:Dus uiteindelijk beslist toch de verkoper, hoe je 't ook draait of keert.
De verkoper bepaald wat ie wil hebben, de koper bepaald of dat het ook waard is.
Gebruikersavatar
William
Berichten: 218
Lid geworden op: 25 nov 2008, 11:46

Bericht door William »

Fender 300ps set, 500 euro, lijkt me een mooie deal als alles nog werkt

https://link.marktplaats.nl/477601171
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26243
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

:shock:
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
rvdbrand
Berichten: 775
Lid geworden op: 27 jun 2007, 15:03

Bericht door rvdbrand »

William schreef:Fender 300ps set, 500 euro, lijkt me een mooie deal als alles nog werkt

https://link.marktplaats.nl/477601171
Voor een full-tube amp? das inderdaad goedkoop.
G&L L2000 ('09) / G&L L2000 ('83)
GenzBenz Shuttle 6.0 / MesaBoogie 1516 / 115
dejohan

Bericht door dejohan »

Is die gitaar wel een echte fender?
Waar is Yoda?
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26243
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

rvdbrand schreef:
William schreef:Fender 300ps set, 500 euro, lijkt me een mooie deal als alles nog werkt

https://link.marktplaats.nl/477601171
Voor een full-tube amp? das inderdaad goedkoop.
Ja, plus een 412 pyramidekast die er zo op de foto nog heel netjes uitziet. Als ik niet al een fijne Bassman had, wist ik het wel..
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Plaats reactie