Gezien op 2de hands, Marktplaats, ... enz versterkerafdeling

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Henry
Berichten: 4229
Lid geworden op: 12 jul 2005, 15:04

Gezien op 2de hands, Marktplaats, ... enz versterkerafdeling

Bericht door Henry »

Bij Klomp Muziek in 's-Hertogenbosch staat een Yamaha 500BBT top voor € 199,00
| Sire MM V3 | MB Little Mark II | MB STD 102 HF - 4 |

"You´re As Good As The People You Play With"
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

bas-sie schreef:[...]Dank voor je reactie! ik ga zo de verkoper even emailen. als de top me niet bevalt kan ik hem altijd nog doorverkopen. Ben jij tevreden over die top?
Het antwoord op je vraag is: Ja. Hij blijft totdat 'ie stuk gaat denk ik. Maar let wel: het is de enige versterker die ik heb, ook de eerste (dus geen persoonlijke vergelijkingsmaterialen). Ik zocht iets wat 2 Ohm aankan, en dit was de eerste betaalbare die ik zag. Had ik toen ik een top zocht voor een leuke prijs tegen b.v. een Nemesis NA650 aangelopen, had het die geworden.

Ik gebruik een aantal van de presettings (flat, R&B, drive), en ben vooral goed te spreken over de mogelijkheid tot het opslaan van je eigen instellingen. En ik gebruik ook het truucje uit die test; geheugenstand 5=gain dicht om te stemmen.

Overigens zou ik bij dit setje eerder de cab wisselen in plaats van de versterker...maar dat komt omdat ik volledig ongebaseerd iets tegen Hartke heb (zo wil ik ook geen Opel rijden; zijn vast ook goede auto's maar...nee....).
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Gebruikersavatar
Buster
Berichten: 1509
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:22

Bericht door Buster »

Henry schreef:Bij Klomp Muziek in 's-Hertogenbosch staat een Yamaha 500BBT top voor € 199,00
Da's netjes!
Cort >>(ZOOM B3) Nemesis/TC electronic+FMC/Eden.. Novation Bass Station II .... AKG-K&M-Klotz-Neutrik
Jetsetbasje
Berichten: 495
Lid geworden op: 29 mar 2006, 11:57

Bericht door Jetsetbasje »

NURZE schreef:Afbeelding

Roost, ik wist dat ze qua sound echt leken op HIWATT... maar uiterlijk is het eigenlijk ook identiek.

doen! ;) nee serieus het is een vette amp, heb hem zelf oorspronkelijk ook als backup gebruikt, maar gebruikte hem de laatste tijd steeds vaker als main amp. Ook voor gitaar megaaaa bruut.
Fender precision / ibanez ATK ->sansamp di -> Ampeg svt classic -> ampeg 8x10 ->party!
Gebruikersavatar
Archibald
Berichten: 3431
Lid geworden op: 14 okt 2008, 16:00

Bericht door Archibald »

NURZE schreef:Afbeelding

Roost, ik wist dat ze qua sound echt leken op HIWATT... maar uiterlijk is het eigenlijk ook identiek.
wow vet ding :kwijl:

doen!
xRubenator
Berichten: 763
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:44

Bericht door xRubenator »

bastom.com schreef:Ampeg V4b

https://link.marktplaats.nl/373641754" onclick="window.open(this.href);return false;

voor mij jammergenoeg te ver af om eens te gaan checken... lijkt me in prima staat, heb gemaild voor gutshots, en met de vraag welke lampen er insteken... ik vind het nog een cava prijs ook... als hij maar wat dichter was! 4uur rijden zie ik niet zitten :s
De koop gaat niet door.
De verkoper vroeg een voorschot van 100 euro, en ik kon hem dan ook niet meer testen om daarna te beslissen of ik hem al dan niet nam.
Dan maar verder zoeken !
NURZE
basflatulent
Berichten: 8644
Lid geworden op: 19 jul 2005, 16:11

Bericht door NURZE »

klinkt sketchy... ook ooit 50 euro gestort als voorschot. nooit terug gehad.


Genoeg coole amps man. Ge vindt wel iets!
2 black Musicman stingrays 3eq - 1 natural Musicman stingray 3eq - boss effects - Ampeg svt classic - Ampeg 810

www.instagram.com/xhakonx
Hendry
Berichten: 3515
Lid geworden op: 30 aug 2006, 17:11

Bericht door Hendry »

Nooooooit een voorschot betalen via marktplaats, wat een belachelijke eis.

Voor zulke dure spullen heb jij als koper het een en ander te eisen!!! Namelijk uitgebreid testen, dan beslissen of je de amp koopt en zoja, dan pas boter bij de vis. Zoniet jammer voor de verkoper, en niet anders!!
Maar ik ben dan ook niet al te snugger hé!
xRubenator
Berichten: 763
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:44

Bericht door xRubenator »

Hendry schreef:Nooooooit een voorschot betalen via marktplaats, wat een belachelijke eis.

Voor zulke dure spullen heb jij als koper het een en ander te eisen!!! Namelijk uitgebreid testen, dan beslissen of je de amp koopt en zoja, dan pas boter bij de vis. Zoniet jammer voor de verkoper, en niet anders!!
Dat vind ik dus ook.
Ach, hij had nog andere geïnteresseerden.
Gebruikersavatar
JMD
Berichten: 497
Lid geworden op: 29 mei 2006, 21:18

Bericht door JMD »

xRubenator schreef:
bastom.com schreef:Ampeg V4b

https://link.marktplaats.nl/373641754" onclick="window.open(this.href);return false;

voor mij jammergenoeg te ver af om eens te gaan checken... lijkt me in prima staat, heb gemaild voor gutshots, en met de vraag welke lampen er insteken... ik vind het nog een cava prijs ook... als hij maar wat dichter was! 4uur rijden zie ik niet zitten :s
De koop gaat niet door.
De verkoper vroeg een voorschot van 100 euro, en ik kon hem dan ook niet meer testen om daarna te beslissen of ik hem al dan niet nam.
Dan maar verder zoeken !
Als je op google afbeeldingen zoekt naar "Ampeg V4B" krijg je als eerste hit die foto.. Hoeft niks te zeggen, misschien had hij geen zin om zelf foto's te maken, maar ik vind het hele pakket bij elkaar eerlijk gezegd verdacht.
Ik heb gezegd.



"The meaning of life is to find your meaning of life."
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Zolang je de overhand niet hebt als koper dan is het vaak al iets waar ze proberen mee weg te komen voor te veel of te weinig geld.
xRubenator
Berichten: 763
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:44

Bericht door xRubenator »

Ik ga woensdag deze top en dit cabinet testen en hopelijk mee naar huis nemen. :dance:
Gebruikersavatar
Roro92
ex-ex-gek
Berichten: 8625
Lid geworden op: 14 aug 2007, 09:13

Bericht door Roro92 »

810 :jam:
xRubenator
Berichten: 763
Lid geworden op: 17 jun 2008, 21:44

Bericht door xRubenator »

Ben benieuwd wat het gaat geven !
Gebruikersavatar
B@rtje
Berichten: 232
Lid geworden op: 23 okt 2009, 21:22

Bericht door B@rtje »

Zou dit goed klinken met een basgitaar?

https://link.marktplaats.nl/375192669" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie