Markbass vs ampeg

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7691
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

Notreble schreef:
Unlord schreef:Markbass all the way!
Ná Ashdown, maar dat is logisch. Afbeelding
Het maakt niet uit waar je over staat te rammen ,....zolang het je wenselijke ,geluid, betrouwbaarheid en doelstelling maar kan benaderen ( of in het allermooiste geval : Het helemaal kan zijn )

Soms moet je ook maar gewoon tevreden zijn met de spullen die je hebt ,....het gras zal er namelijk altijd wel weer groener uitzien aan de overkant :mrgreen:
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Markbass vs ampeg

Bericht door Rieno »

Dat laatste is keihard waar..ik heb dingen weggedaan waar ik later spijt van kreeg; ik heb dingen gehouden die idioot goed waren en dan tóch was daar die hang naar het andere. Er staat hier apparatuur waar menigeen jaloers op zal zijn en toch is er niet de tevredenheid die je zou mogen verwachten :lol:

Het gras is niet alleen groener bij je buurman; je buurman denkt precies hetzelfde.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Markbass vs ampeg

Bericht door HNZ »

Ik ben d'r al een tijd klaar mee: Gallien Krueger en geen klasse D, dan is het goed voor mij.
Hoewel ik m'n MB112 combo en MB200 head ook best lekker vind zo af en toe. Doe ik dus ook niet weg.
Gebruikersavatar
SpcMnk
Berichten: 5225
Lid geworden op: 28 feb 2013, 23:36

Markbass vs ampeg

Bericht door SpcMnk »

Rieno schreef:Dat laatste is keihard waar..ik heb dingen weggedaan waar ik later spijt van kreeg; ik heb dingen gehouden die idioot goed waren en dan tóch was daar die hang naar het andere. Er staat hier apparatuur waar menigeen jaloers op zal zijn en toch is er niet de tevredenheid die je zou mogen verwachten :lol:

Het gras is niet alleen groener bij je buurman; je buurman denkt precies hetzelfde.
Precies dat!

En over dat gras; het van de buurman mag dan wel groener lijken maar, ook dat moet gemaaid worden!
TE KOOP op Marktplaats: geen idee, klik eens...

wombatboter: "Je speelt zoals je bent..."
Gear: Tien vingers en een voet...
Plaats reactie