Swr Mo floorcontroller

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Bloc Riff Nut
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 nov 2009, 10:04

Bericht door Bloc Riff Nut »

Mo'Bass Controller
Afbeelding

Mini Mo' Controller2
Afbeelding
Feedback:

https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic. ... c+riff+nut" onclick="window.open(this.href);return false;

Cheers.

Phil.
Gebruikersavatar
kade
Berichten: 474
Lid geworden op: 23 jan 2004, 09:47

Bericht door kade »

En bedankt , weet alleen nie of ik hier wat mee kan. :?
Gebruikersavatar
kade
Berichten: 474
Lid geworden op: 23 jan 2004, 09:47

Bericht door kade »

teusje schreef:Hee Kade

Heb je deze al gezien?

https://www.tweedehands.nl/muziek/muziek ... .html?p=be" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien verkoopt ie de floorboard ook wel apart?

Ton.
Yep en ook gemaild en een bod gedaan.
Kreeg snel een reactie , hij had wat kopers voor de gehele set en als dat niets werd zou hij overwegen de Controlller los te verkopen.
Helaas niets meer vernomen en de advertentie staat er ook nog steeds.
Gebruikersavatar
kade
Berichten: 474
Lid geworden op: 23 jan 2004, 09:47

Bericht door kade »

Muziekschuur schreef:Hoe bevalt die amp?
Zal je zeggen , ik heb hem nauwelijks gebruikt en dus ook niet echt tijd gehad om eens goed te testen.
Thuis wel met bepaalde instellingen bezig geweest , maar dam kan dat niet op volume.
Ik heb hem eigenlijk gekocht vanwege het vermogen.De amp zelf klinkt nogal hi-fi.
En aangezien ik op dit moment bandloos ben , is er dus ook geen tijd voor om eens lekker te knallen.
Gebruikersavatar
kade
Berichten: 474
Lid geworden op: 23 jan 2004, 09:47

Bericht door kade »

Madmac schreef:Koop gewoon de set dan heb je een extra Mo bass. 8)
Nee das geen optie , ik zit er zelfs aan te denken om hem weg te doen aangezien ik bandloos ben.
Kaboemba
Berichten: 205
Lid geworden op: 01 feb 2008, 20:14

Bericht door Kaboemba »

kade schreef:
Muziekschuur schreef:Hoe bevalt die amp?
Zal je zeggen , ik heb hem nauwelijks gebruikt en dus ook niet echt tijd gehad om eens goed te testen.
Thuis wel met bepaalde instellingen bezig geweest , maar dam kan dat niet op volume.
Ik heb hem eigenlijk gekocht vanwege het vermogen.De amp zelf klinkt nogal hi-fi.
En aangezien ik op dit moment bandloos ben , is er dus ook geen tijd voor om eens lekker te knallen.
Ik heb hem ook gehad, thuis was dat ding goed bruikbaar en was ik er dan ook erg blij mee, totdat ik er mee de oefenruimte in ging.
Het ding was niet lekker te krijgen en kwam totaal niet door de mix en aangezien ik weinig van de mogelijkheden gebruikt was deze weer snel weg.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Ben benieuwd... De vloercontrollers voor de Mo'bass zijn schaars.... En er is geen midi in?
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
kade
Berichten: 474
Lid geworden op: 23 jan 2004, 09:47

Bericht door kade »

heb wel gezien dat Engl ook een floorboard gebruikt met zelfde aansluiting , maar weet natuurlijk niet of dat mogelijk is.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

kade schreef:En bedankt , weet alleen nie of ik hier wat mee kan. :?
Daar kan niemand wat mee tenzij je het programma van die PIC hebt. Anders is het schema waardeloos...
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Nee joh, alle aansluitingen en gebruikte spullen staan er gewoon op...waarom zou dat perse met een programma moeten worden gelezen? Om er een PCB van te maken is dat wel handig, maar dit schema is zo na te bouwen met een hoop tijd en soldeerwerk.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Bernardduur
peetOhm
Berichten: 9011
Lid geworden op: 29 mei 2006, 23:53

Bericht door Bernardduur »

Rieno schreef:Nee joh, alle aansluitingen en gebruikte spullen staan er gewoon op...waarom zou dat perse met een programma moeten worden gelezen? Om er een PCB van te maken is dat wel handig, maar dit schema is zo na te bouwen met een hoop tijd en soldeerwerk.
De PIC is een microcontroller IC, en werkt niet zonder EEPROM programma......
Gebruikersavatar
Bloc Riff Nut
Berichten: 95
Lid geworden op: 21 nov 2009, 10:04

Bericht door Bloc Riff Nut »

Beide units gebruiken de PIC16F872. Betekent dit dat ze hetzelfde functioneren of ligt dat aan de programma die ze krijgen.

Ik heb er geen kaas van gegeten :D Misschien blijkt dat uit de bovenstaande vraag :facepalm:
Feedback:

https://www.basgitaarforum.nl/viewtopic. ... c+riff+nut" onclick="window.open(this.href);return false;

Cheers.

Phil.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Bericht door Rieno »

Bernardduur schreef:
Rieno schreef:Nee joh, alle aansluitingen en gebruikte spullen staan er gewoon op...waarom zou dat perse met een programma moeten worden gelezen? Om er een PCB van te maken is dat wel handig, maar dit schema is zo na te bouwen met een hoop tijd en soldeerwerk.
De PIC is een microcontroller IC, en werkt niet zonder EEPROM programma......
:facepalm: Zat met m'n hoofd bij het aansluitschema. In principe is zo'n programma ook wel te schrijven, maar wordt het een ingewikkeld gekloot.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Plaats reactie