Reparateurs voor versterkers

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.

Berichtdoor J-P op 15 nov 2015, 17:16

koen van soelen schreef:Gerard van de Wegen is The Man in Zeeuws-Vlaanderen (Terneuzen)!!

Heeft mij veel geholpen met mijn Acoustic-top (nieuwe spoelen voor de toneregeling erin onder andere), mijn Acoustic cab (de draden die van de magneet naar de domes van de speakers lopen opnieuw bedraad, en de domes weer verlijmd), en mods gedaan aan de tonestack van mijn Orange Thunderverb 200 (waar nergens een schema van te vinden was, dus heeft 'ie dat zelf maar even ge reverse-engineerd waar ik bij stond). Echt een BAAS! En altijd heel schappelijk met z'n prijzen. En kan ook nog eens bassen als een malle :wink:

gw.amprepairs@xs4all.nl

Lees: VEEL te schappelijk met zijn prijzen. Deze man is top, een liefhebber pur sang. Kan inderdaad heerlijk bassen en is snel en doeltreffend met zijn reparaties. Topman. En ik kan te voet mijn versterkers brengen, want hij woont hier 50m vandaan.
strings - Fender Precision USA DLX, Epi Firebird, Vintage Icon Fretless, Ibanez AFD5AMFP, Godin LGT USA, Yamaha Pacifica Tele,
things: Markbass F500, Tech21 B410, SWR Bassic 15"
J-P

Berichtdoor Pedullist op 01 dec 2016, 23:51

Vriend van mij is door de mensen van AC/DC in Nieuwegein via de telefoon :shock: geholpen (wel grappig aangezien hij 10 minuten lopen van ze is verwijderd is) en ze hebben het probleem kunnen oplossen zo. Aanrader dus.
Enkel onzinbiedingen graag

Mijn album Tijd

Mijn Flickr fotostroom
Pedullist
palingsoundpurist

Berichtdoor dejohan op 07 jan 2017, 16:03

Freeqi, van de FAD amps, doet ook reparaties. Weet wat hij doet, bouwer van buizenamps, altijd goed geholpen.
http://www.freeqi.be/
Gent (België)
dejohan is niet verantwoordelijk voor enig verlies, kosten of schade geleden als gevolg van lezen, opvolgen, beantwoorden of enig andere actie die genomen kan worden ten gevolge van of verband houdt met het gebruik van de gegevens in bovenstaand bericht.
dejohan

Vorige pagina
Vorig onderwerp Volgend onderwerp

Keer terug naar Versterkers