Basversterking vs Auto's

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.

Hoe zit dat bij jullie?

Mijn basversterking bepaalt welke auto ik rij
48
49%
De auto bepaalt mijn basversterking
23
24%
Ik vervoer mijn eigen bas spul niet
10
10%
Moeders de vrouw bepaalt
16
16%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Gebruikersavatar
evertalbers
Berichten: 915
Lid geworden op: 13 jan 2009, 22:43

Basversterking vs Auto's

Bericht door evertalbers »

Ik reis ook nog wel eens per OV, bas op mijn rug, speaker op een karretje. Met name bij gigs in middeleeuwse binnensteden, of bij evenementen waarvan je weet dat er dikke parkeerfiles staan.
Gebruikersavatar
Madame Clapotis
Berichten: 1795
Lid geworden op: 30 aug 2007, 22:06

Basversterking vs Auto's

Bericht door Madame Clapotis »

evertalbers schreef:Ik reis ook nog wel eens per OV, bas op mijn rug, speaker op een karretje. Met name bij gigs in middeleeuwse binnensteden, of bij evenementen waarvan je weet dat er dikke parkeerfiles staan.
Dat heb ik ook lang gedaan. En nog steeds. Maar enkel als ik zeker ben dat 't kan. Liever even langer aanschuiven met de wagen dan met een hoop kostbaar materiaal door de regen over de kasseien te hotsen. Met het (Belgisch) openbaar vervoer kom je soms in situaties terecht...
Tegenwoordig doe ik aan autodelen: heb ik keus uit bestelwagens of kleine stadsauto's, afhankelijk van bestemming, vereist mee te nemen materiaal en meerijdende groepsleden. :yes:

Oud topicje :)
GEZ: CIOKS SOL | Source Audio Aftershock | Beyerdynamic DT770Pro 80Ohm
TK: CIOKS Schizophrenic PSU

Mme Clapotis
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Basversterking vs Auto's

Bericht door AmericanIdiot »

Jazzshua schreef:Ik heb een Peugeot 106 GTI S16 nog een beetje getuned en gechipped en er staat bijna 130 PK op de achterwielen...
Dat vind ik heel knap met een voorwielaandrijver. :lol:

Ik smijt mijn zooi al heel lang in een A4 Avant 'youngtimer' van bijna 20 jaar oud. Een station is toch wel erg handig met muziekspullen...als er iets anders moet komen bepaalt mijn gear toch wel in behoorlijke mate de keuze.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Harm190
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 jun 2011, 21:13

Basversterking vs Auto's

Bericht door Harm190 »

Opel Combo van 2002 ! Met gemak is mijn gear meer waard dan mijn auto :dance:
Ding heeft echter nog maar 180 gelopen (diesel) dus kan nog wel ff mee en heeft de prachtige, zwarte metalkleur.
Voor overige zaken ook zeer praktisch; mountainbiken op de zondagochtend of je vriendin verhuizen die bij je in komt wonen :offtopic:
De volgende keuze wordt zeer zeker ook weer door mijn gear bepaald :twisted:
Fender Precision USA (1977)
Fender Precision Classic 50s MiM (2019)
Marshall VBA 400
GR One 800
GR One 212 slim
Gebruikersavatar
Jazzshua
Berichten: 373
Lid geworden op: 23 jul 2009, 11:25

Basversterking vs Auto's

Bericht door Jazzshua »

AmericanIdiot schreef:
Jazzshua schreef:Ik heb een Peugeot 106 GTI S16 nog een beetje getuned en gechipped en er staat bijna 130 PK op de achterwielen...
Dat vind ik heel knap met een voorwielaandrijver. :lol:

Ik smijt mijn zooi al heel lang in een A4 Avant 'youngtimer' van bijna 20 jaar oud. Een station is toch wel erg handig met muziekspullen...als er iets anders moet komen bepaalt mijn gear toch wel in behoorlijke mate de keuze.

Idd..., tis een voorwielaangedreven auto :lol: komt door de BMW's die ik in het verleden veel gereden heb..., Toch beleef ik in mijn stokbroodje tonnen meer plezier als met de beemer..., ik zal nooit meer een fransoos kopen..., maar dit is wel een heel bijzonder bakkie :worship:
Fender
Spector
Genz Benz
Eden
Fulltube
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Basversterking vs Auto's

Bericht door Muziekschuur »

Harm190 schreef:Opel Combo van 2002 ! Met gemak is mijn gear meer waard dan mijn auto :dance:
Ding heeft echter nog maar 180 gelopen (diesel) dus kan nog wel ff mee en heeft de prachtige, zwarte metalkleur.
Voor overige zaken ook zeer praktisch; mountainbiken op de zondagochtend of je vriendin verhuizen die bij je in komt wonen :offtopic:
De volgende keuze wordt zeer zeker ook weer door mijn gear bepaald :twisted:
Dat gaat dan niet lang meer duren!!! Hoe lang woont ze nu bij je? :twisted: :twisted:
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14300
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Basversterking vs Auto's

Bericht door gilles »

Mijn Ford Transit - met laadruimte genoeg voor de gear vd hele band - gaat binnenkort de deur uit. Ik ben alvast een beetje op internet aan het rondneuzen voor een knappe tweedehands personenauto die de Transit gaat vervangen. Ik verval hierbij weer in mijn oude vereisten: mijn gear moet achterin passen zonder dat ik de halve auto hoef te verbouwen. Mijn voorlopige keuze bestaat uit
- Ford Focus
- Ford Focus C-Max
- Ford Fusion
- Dacia Logan
Ford heeft mijn voorkeur, en vooralsnog ben ik een beetje verliefd op de C-Max, helaas is deze wat duurder in wegenbelasting dan de andere twee.
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15124
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Basversterking vs Auto's

Bericht door padawatje »

Heb enkele maanden geleden mijn C-Max ingeruild voor een VW Touran. (beide 1.6 turbodiesel met 115pk)
De C-Max reed beter, maar de Touran is ruimer en beduidend zuiniger !
Laatst gewijzigd door padawatje op 14 nov 2016, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15124
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Basversterking vs Auto's

Bericht door padawatje »

En nu we dit topic toch terug tot leven gebracht hebben, ben heel tevreden met mij Touran als bandbus.
Onlangs nog getest : volledige drumkit, 2 bassen, een 2x10 combo en een 4x10 cab en ik had nog ruimte over voor wat kleine spulletjes en twee karretjes om alles op te laden.

Een Roland digitale piano in een flight case past er ook net in. (met de achterbank plat uiteraard)
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14300
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Basversterking vs Auto's

Bericht door gilles »

Een VW Touran is groter (en zwaarder) dan ik nodig heb. Een C-Max is voor mij op het randje, dat is al "op de groei", zeg maar. Alleenstaand met 1 part-time-kind, zou ik eigenlijk wel weer met een Pandaatje toekennen. Maar ik wil graag wat ruimer (en iets luxer)..... En zonder moeite alles kunnen vervoeren wat voor mij belangrijk is (ben ik nu mezelf écht aan het verantwoorden waarom ik een bepaalde auto zou aanschaffen....??)
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Basversterking vs Auto's

Bericht door AmericanIdiot »

gilles schreef:Alleenstaand met 1 part-time-kind
Opel Combo, VW Caddy etc. Ik weet niet of je 'm grijs kunt rijden maar zoja dan zou ik het wel weten.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
gilles
Domesticus
Berichten: 14300
Lid geworden op: 06 jun 2004, 22:15

Basversterking vs Auto's

Bericht door gilles »

Vanaf 1 jan kan ik niet meer grijs rijden...
de grote storthoop heeft gesproken
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7918
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Basversterking vs Auto's

Bericht door BassKees »

Uiteindelijk koop je toch een vw golf combi. Bevalt mij prima, lekker zuinig, ruim en luxe.
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Basversterking vs Auto's

Bericht door Rieno »

Dit lijkt me wel wat:

Afbeelding
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2526
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Basversterking vs Auto's

Bericht door Bolobass »

Rieno schreef:Dit lijkt me wel wat:

Afbeelding
Gaaf!
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Plaats reactie