Basversterking vs Auto's

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.

Hoe zit dat bij jullie?

Mijn basversterking bepaalt welke auto ik rij
48
49%
De auto bepaalt mijn basversterking
23
24%
Ik vervoer mijn eigen bas spul niet
10
10%
Moeders de vrouw bepaalt
16
16%
 
Totaal aantal stemmen: 97

Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Mijn vrouw houdt van me....

Ik rij in een Opel Vivaro.... In 't zwart. :finger:
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Gebruikersavatar
Danny Fokker
Berichten: 188
Lid geworden op: 28 dec 2010, 13:05

Bericht door Danny Fokker »

Mijn basspullen zijn niet echt een uitgangspunt om een auto te kopen.

Maar om de kinderen (2) en hun spullen goed te kunnen verhuizen toch voor een break gegaan, mooi meegenomen dat er ook basspullen gemakkelijk ingaan (alleen een case voor de bas vind ik lastig, maar gaat er toch wel in als de kinderstoeltjes er nog inzitte)n.
Gebruikersavatar
basic5
Berichten: 243
Lid geworden op: 18 jun 2008, 07:52

Bericht door basic5 »

Ik heb wel gekeken of mijn auto en mijn basspullen samen gingen.
Ik krijg 2 stuks Aguilar GS112, een Aguilar AG500 en een opvouwbaar karretje in de achterbak van een Mercedes C sportcoupe. De bas ligt dan op de achterbank. De hoedenplank dekt keurig alles af, zodat je van buiten niet ziet wat er in de kofferbak ligt. Past allemaal net!
Gebruikersavatar
Toefes
Berichten: 462
Lid geworden op: 29 mar 2009, 17:00

Bericht door Toefes »

Wat een goed leven hebben jullie zeg, ik moet ook nog mijn vrouwtje incl. al haar gear meesleuren (dus 3-4 gitaren, grote fx bak, 1-2 amps afhankelijk v/d gig) :mrgreen:

Heb zelf een oude Suzuki swift en het volgende past erin (wel tot aan het dak gestapeld, maar het past):
- 2 bassen
- 3-4 gitaren
- Orange AD200b + Orange OBC115 (Beiden loodzwaar en groot)
- Vox AC15 & Orange OR50 +cab
- 5 gitarenrekje + 1 losse stand
- Mini bass pedalboard
- Huge gitaar pedalboard

Als alles er eenmaal in zit, moet ik echter wel zo rijden xD

Afbeelding
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7692
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

hahahahahaha ,-----wat een "zee" van ruimte ( op dat foto'tje ) :rofl: :mrgreen:

:thumbsup:
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7692
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

zoiets moet ik eigenlijk ook scoren/maken ,-----wat een giller ! :D
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7204
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Rock & Roll Toefes!!! :jam:

Later lach je er om… :facepalm:


Vroeger (heeeel lang geleden) toen ik nog drumde was mijn 'eend' de enige auto waar en mijn gedownsizede kitje èn de contrabas van onze bassist in paste.
Mits ik de achterbank thuis liet en het dak afgerold was… KOUD JOH! Maar nu lach ik er om… :D
Gebruikersavatar
trippy demon
Berichten: 708
Lid geworden op: 02 mar 2007, 12:30

Bericht door trippy demon »

Mijn ideale oplossing is een VW T4 Multivan omgebouwd tot minimale camper, kwart tarief, kan er mee op vakantie en naar festivals en de hele band plus aparatuur kan erin...

Nadeel is dat ie ondertussen 20 jaar oud is en de roest zich een weg naar boven zoekt...
+ + + LOST IN SPACE + + +

Rickenbacker 4003, Epi Thunderbird Pro IV, Traynor YBA 200 + Traynor1510
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7692
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

je zat vroeger gewoon "nergens" mee :D

we zijn nou gewoon verpest :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26359
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Is wel een beetje zo...
Kan me de tijd nog herinneren (jaren '70) dat we met 3 man in een (toen al) ouwe Eend van Apeldoorn over de "oude weg" naar Arnhem reden om te repeteren. Twee gewoon voorin en eentje achterin weggepropt tussen de gitaren, versterkers en een paar kussens, achterbank er uit gehaald om beter te kunnen laden. Met wind tegen had het ouwe beestje moeite met het stuk heuvel op, en tegemoetkomende vrachtauto's deden die Eend nog harder schudden dan-ie normaal al deed, waarbij de klapraampjes dan openwaaiden. :D :oudezak:
Had ook wel weer wat.
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
Bolobass
Berichten: 2528
Lid geworden op: 13 aug 2011, 12:39

Bericht door Bolobass »

Ik heb mijn stem moeten veranderen. Blijkt dat basgear thuis toch minder te vertellen heeft dan het dacht.
Fire is one of my favourite colours. Along with black and camo.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7692
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

Vervelende wijven gewoon terug-brengen naar hun moeder en een ander exemplaar uitkiezen .

Bas-jongens willen helemaal geen gezanik aan hun harses :D :D :D
Gebruikersavatar
Gerko
Berichten: 127
Lid geworden op: 27 sep 2015, 13:15

Basversterking vs Auto's

Bericht door Gerko »

Ik heb een Marshall VBA400 met VBC412 cab. Die 4x12 past net in mijn Opel Astra maar dat heeft maar 1x gemoeten want we laten het spul altijd in het bandhok staan. Met de band hebben we ook een grote dichte aanhanger gekocht dus vervoer naar gigs is geen probleem.
Gebruikersavatar
Jazzshua
Berichten: 373
Lid geworden op: 23 jul 2009, 11:25

Basversterking vs Auto's

Bericht door Jazzshua »

Ik wilde klein en rap!!

Klein voor het makkelijk parkeren in kleine plekjes...., en rap voor de fun maar ook wil ik goed vooruit komen met volbeladen wagen

Ik heb een Peugeot 106 GTI S16 nog een beetje getuned en gechipped en er staat bijna 130 PK op de achterwielen... met neergeklapte bank passen er twee 4x10-en in en een digitale versterker, mijn pedalcase en bas..., maar dan zit de boel goed vol..., maar ik kan 'm altijd in de kleinste plekjes steken..., zo sta ik altijd dichtbij en hoef ik nooit ver te lopen. Wel moet ik zeggen dat ik bijna alijd mijn 2x12 meeneem, voor het gemak en hanteerbaarheid.

Cheers
Fender
Spector
Genz Benz
Eden
Fulltube
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4350
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Basversterking vs Auto's

Bericht door Unlord »

Ah leuk, een topic herrezen uit zijn graf!

Ik kies min vrouwen uit op mijn basversterking. Eerst ging ik voor groot en lomp, inmiddels voor lichtgewicht en punchy. Groot verschil! :mrgreen:
Plaats reactie