Hevos 2x6 combineren met ........ ???????

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
JipJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2013, 14:35

Hevos 2x6 combineren met ........ ???????

Bericht door JipJ »

Ik reis bijna altijd met al mijn spullen per fiets. Gallien Krueger MB150 -112 voorop in de krat. Basgitaar op de rug en de rest in fietstassen. Gaat goed. Maar ik ben op zoek naar een ander geluid. Zit te denken aan een Hevos 2x6 luidsprekerkast met een losse klasse D versterker (bijvoorbeeld van Hevos zelf, of Glockenlang Blue Soul, of iets dergelijks). Weinig op dit forum te vinden over de Hevos 2x6. Wie heeft er ervaringen? Wat gebeurt er als je hem combineert met een 1x12 of 1x15 (als autovervoer mogelijk is kan die er dan bij, bijv. een VanderKley, Glockenklang of Hevos; dit is ook het achterliggende idee om voor een losse versterker te kiezen i.p.v. een combo). Levert een dergelijke combinatie misschien iets moois op?
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Vraag het HevoS!
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
JipJ
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 dec 2013, 14:35

Bericht door JipJ »

Goede tip muziekschuur. Zal ik zeker doen. Maar daarnaast hoor ik graag wat ervaringen van gebruikers met de Hevos2x6 (en helemaal in een vergelijking met de Gallien Krueger MB150 combo). Wie kan daar wat over zeggen?
Gebruikersavatar
Dirk
a.k.a. Paul
Berichten: 2246
Lid geworden op: 08 jan 2004, 19:16

Bericht door Dirk »

JipJ schreef:met een losse klasse D versterker (bijvoorbeeld van Hevos zelf, of Glockenlang Blue Soul, of iets dergelijks). Weinig op dit forum te vinden over de Hevos 2x6. Wie heeft er ervaringen?
Probeer ook zeker de Aguilar TH350 uit! Heerlijk compact, fijn mee te nemen en een super geluid! :jam:
Music is Endless

https://www.sqy.nl
Plaats reactie