Hoera, TecAmp!

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
BassAgent
de baswâht
Berichten: 20939
Lid geworden op: 07 mar 2005, 11:21

Hoera, TecAmp!

Bericht door BassAgent »

The king is dead, long live the king! Ik heb mijn trouwe Aguilar set die 7 jaar lang overal mee naartoe is geweest aan een nieuwe eigenaar toevertrouwd. Ik hoop dat-ie er hard mee gaat!

Het afscheid van m'n Aguilar valt me zwaar, maar niet getreurd: ik heb een nieuwe versterker. En niet zomaar eentje: ik ben vanaf heden officieel artiest voor TecAmp! Ik zal gebruik gaan maken van de Puma 500, SuperCab en XS112. Te gek spul, de samenwerking met Peter Paul Van Kouteren is top en het bespaart me een hoop rugklachten! Fijn fijn fijn. Herrie maken!
Afbeelding
Afbeelding
Ondergetekende
Tyranni Flock
Basgasten
VanderVeen schreef:ik heb diep respect voor Hidde
Britsie
Panta Rhei
Berichten: 3030
Lid geworden op: 27 jan 2006, 12:23

Bericht door Britsie »

Veel plezier ermee. Dat ziet er goed uit. :yes:
Bandwerk ook op Feestboek, rockband
De meningen in deze post dienen enkel als tijdsverdrijf en mogen onder geen enkele voorwaarde worden gezien als een officiëel standpunt van de schrijver (behalve als het over het klimaat gaat).
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Goed bezig Hidde! :jam:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
Hans58
Nestor Magnificus
Berichten: 26364
Lid geworden op: 01 jan 2005, 20:30

Bericht door Hans58 »

Top, veel succes en plezier er mee!
Hans

"Eigenlijk is een P-bas nog het ultiem stoere ding" - Dr Teng

"Er is niet een Hondo die ook maar ooit iemand gelukkig heeft gemaakt!" - SpcMnk
Gebruikersavatar
elrinden
Berichten: 275
Lid geworden op: 23 okt 2008, 11:11

Bericht door elrinden »

Te gek... gefeliciteerd!
André van der End Custom JB5 - Fender P+J Frankenstein - Fender Precision Bass Lyte (2x) - Spector NS-2A - Squier Jazz Bass Vintage Modified

Vanderkley 210MNT - TC Electronic RS 212 - 2x GR Bass ONE 350 - Green Audio BassBall
Gebruikersavatar
Kaasknaap
Berichten: 1728
Lid geworden op: 24 jan 2010, 23:15

Bericht door Kaasknaap »

Leuk setje! Hoe is dat nu om een speaker minder achter je te horen blazen?
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6250
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Kaasknaap schreef:Leuk setje! Hoe is dat nu om een speaker minder achter je te horen blazen?
Daar ben ik ook benieuwd naar...mooie set overigens.

/OT wat is die Bebop 5 trouwens een vet apparaat...kwijl
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7209
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

Bericht door HNZ »

Way to go, Hidde!
Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4352
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

Top man. Grote vraag is echter: bevalt ie je nu echt beter dan de Aguilar set en past de sound bij je bandjes?
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7697
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

BassAgent schreef:The king is dead, long live the king! Ik heb mijn trouwe Aguilar set die 7 jaar lang overal mee naartoe is geweest aan een nieuwe eigenaar toevertrouwd. Ik hoop dat-ie er hard mee gaat!

Het afscheid van m'n Aguilar valt me zwaar, maar niet getreurd: ik heb een nieuwe versterker. En niet zomaar eentje: ik ben vanaf heden officieel artiest voor TecAmp! Ik zal gebruik gaan maken van de Puma 500, SuperCab en XS112. Te gek spul, de samenwerking met Peter Paul Van Kouteren is top en het bespaart me een hoop rugklachten! Fijn fijn fijn. Herrie maken!
Afbeelding
Afbeelding

Héééééé,.....als je Peter-Paul van Kouteren nog eens spreekt , doe 'm dan de groeten van me,
( van Sjors ). :D
Ik heb vroeger z'n versterkers ( en ook die van z'n vader ) in reparatie en onderhoud gehad .
( Peter-Paul is overigens een hele goeie bassist , met de zeldzame gave dat ie zowel links- , als rechtshandig kan spelen ,...m.a.w : Hij draait zo z'n bas om , en speelt dan nèt zo makkelijk weg ,....zonder voorkeur zelfs . :D )
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15138
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

MR. LEE schreef:[
Héééééé,.....als je Peter-Paul van Kouteren nog eens spreekt , doe 'm dan de groeten van me,
Dat kan je zelf doen, hij zit erg regelmatig op dit forum :)
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7697
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Bericht door MR. LEE »

padawatje schreef:
MR. LEE schreef:[
Héééééé,.....als je Peter-Paul van Kouteren nog eens spreekt , doe 'm dan de groeten van me,
Dat kan je zelf doen, hij zit erg regelmatig op dit forum :)
Dat wist ik niet :| ,..... onder welke nick-name ? :D
Gebruikersavatar
VanderVeen
Berichten: 8237
Lid geworden op: 13 sep 2010, 23:12

Bericht door VanderVeen »

Tecamp
Gebruikersavatar
phoerd
Berichten: 2831
Lid geworden op: 27 okt 2005, 15:03

Bericht door phoerd »

MR. LEE schreef:Peter-Paul is overigens een hele goeie bassist , met de zeldzame gave dat ie zowel links- , als rechtshandig kan spelen ,...m.a.w : Hij draait zo z'n bas om , en speelt dan nèt zo makkelijk weg ,....zonder voorkeur zelfs . :D )
De eikel !

Disclaimer : bovenstaande uitspraak is voor 100% het gevolg van jaloezie :wink:

OT ... gefeliciteerd !
Gebruikersavatar
BassKees
Rots in de branding
Berichten: 7925
Lid geworden op: 01 mar 2006, 13:57

Bericht door BassKees »

VanderVeen schreef:Tecamp
Of pepe1001
Plaats reactie