Tech21 VT-500

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
we tigers
Berichten: 2229
Lid geworden op: 31 jan 2010, 15:54

Tech21 VT-500

Bericht door we tigers »

Recent is Tech21 uitgekomen met de VT-500. Een lichte versterker die in wijze een soort VT pedaal met een klasseD eindtrap is. Misschien wel een ideaal ding? Betaalbaar en volgens mij best wel tof. Is er iemand die al ervaringen heeft opgedaan met deze versterker? Ben benieuwd!
https://www.tech21nyc.com/products/amps/bass/vt500.html" onclick="window.open(this.href);return false;
| Rickenbacker | Höfner | Peterbuilt | BassVI
Haico

Bericht door Haico »

Er stond iets op de voorkant van de versterker wat mijn aandacht trok: "Designed by Tech21" in héle kleine lettertjes. Op de website las ik: made in Korea. Tech21 is altijd trots om Handbuilt in the US te zijn. Blijkbaar willen ze graag meedoen in de categorie: <5 kg wegende verstekertjes met 500 watt vermogen voor ongeveer 500 Euro. Daar zijn er nog niet genoeg van! :roll: :D

Dusssss... Blijkbaar heeft Tech21 zijn VT Bass circuit opgestuurd naar een Koreaanse contract manufacturer. Daar maken ze het circuit na en vervolgens ze zetten het in een doosje met een generieke 500 watt klasse D eindtrap. Whooptiedoo... innovatie!

Zelf wordt ik niet heel wild van het geluid van de VT Bass. Het doet een randje wel lekker. Maar het shimmerende hoog van een cleane buizenversterker kan het niet. En... er bestaan ook kleine versterkers met dezelfde prijs die wél een buizen voortrap hebben. M.a.w.: Deze versterker is ideaal voor iemand die al een VT Bass heeft, en altijd aan heeft staan. :D
Laatst gewijzigd door Haico op 28 sep 2015, 13:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4349
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Bericht door Unlord »

:stupid:

Als je superdol bent van de VT, je pedaal wilt wegdoen en alles in 1 kastje wilt hebben, dan is dit misschien jouw ding. Zo niet, lekker afwachten tot Talkbass.com vol staat van de meningen en ervaringen en dan zelf eens checken.
Plaats reactie