Redhead & fx rack

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
padawatje
corr: spawatertje
Berichten: 15087
Lid geworden op: 07 mei 2009, 11:29

Bericht door padawatje »

Joey schreef:Een tuner of een racklade is het enige wat mij te binnen schiet....
Gaat alles wat in die lade zit niet verschrikkelijk rammelen als het in dezelfde behuizing met de speakers zit ?
Gebruikersavatar
Green Goblin
Berichten: 4822
Lid geworden op: 04 aug 2012, 18:48

Bericht door Green Goblin »

Ik kan de afmetingen niet helemaal goed beoordelen maar het lijkt me dat daar een Hartke HA 3500 in past...
Ibanez SR370EF - Motion B-05 - Schecter Diamond-J - Squier Contemporary Active Jazz - Westone "The Rail" - Yamaha BB414 OM
8e BGF-meeting NOORD - Groningen - 5 november 2017
BGF gewichtenlijst
Gebruikersavatar
Joey
Berichten: 10777
Lid geworden op: 27 jul 2009, 11:58

Bericht door Joey »

padawatje schreef:
Joey schreef:Een tuner of een racklade is het enige wat mij te binnen schiet....
Gaat alles wat in die lade zit niet verschrikkelijk rammelen als het in dezelfde behuizing met de speakers zit ?
Ik heb in mijn racklade alleen wat kabels, plectra en andere meuk zoals tape en zweetbandjes dus wat dat betreft...
"Only cowboys stay in tune anyways."
"Je moet dus eigenlijk al gaan oppassen dat je niet té goed wordt op je instrument want blijkbaar is dan de enige uitdaging nog om weer zo te gaan klinken alsof je niet kunt spelen... " -Stinky
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6226
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Bericht door AmericanIdiot »

Muziekschuur schreef:De SWR Redhead heeft ruimte voor een fx unit. Welke unit zou goed passen?
Deze.

Afbeelding
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Gebruikersavatar
Dr Teng
Paardenvoeler
Berichten: 4775
Lid geworden op: 10 jan 2004, 17:28

Bericht door Dr Teng »

Ik vind een Redhead echt zo'n vette amp. Heb al droolend in Feedback Utrecht naast zo'n combo gestaan. Hij komt er nog wel eens...

Tuner.. of lekker leeglaten. Wat wil je daar nou in stoppen... een fx-rack? :finger:
'.. and you keep a foot in his ass!' Reggie Washington aan de bar met ons in Amersfoort.

Hans58 schreef: Ik heb zo'n hekel aan dat modieuze "stack". Vroegâh had je het eigenlijk gewoon over je "installatie".
Gebruikersavatar
zomnius
Berichten: 1714
Lid geworden op: 21 mei 2007, 19:34

Bericht door zomnius »

Alembic fx1 had ik erin.
Warm, ja nou en. Ding blijft blazen Ik had de eerste versie.
Jouw bas lijkt best wel op een......
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

Bericht door Muziekschuur »

Die zie je niet vaak...
Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
Plaats reactie