Versterkeradvies

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
robertbass
Berichten: 61
Lid geworden op: 26 jan 2014, 11:22

Bericht door robertbass »

Los van bovenstaande.
Geef toe, hier is toch niets mis mee?
Het heeft mij er in elk geval dik 8 jaar doorheen geholpen in Stoner land.

Afbeelding
Gebruikersavatar
tieleman
Berichten: 3373
Lid geworden op: 14 jan 2012, 12:19

Bericht door tieleman »

Rustig aan vriend, ik reageer alleen op Dr. Bassbibbers die wellicht dacht dat het om 600W buizen ging. Volgens mij zijn de vragen van de topic starter (die na die eerste post op 3 december kennelijk al niet meer terug is geweest, of het niet de moeite waard vind om te reageren) al behoorlijk goed beantwoord: Losse top + cab (geen combo), verschillende versterkersuggesties zijn gedaan, welke speakerconfiguratie, etc.

Verder is je SVT + 2x 810 prima hoor. :jam:
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2178
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Bericht door Goose »

Het is ook geen afbranden lijkt mij hoor. En als ik 2 verschillende meningen lees wil ik eigenlijk ook wel weten waarom wel of niet. Dan krijg je van zelf een welles nietus situatie. En dat is helemaal niet erg en daar gaat het forum ook niet kapot van. Wat er wel gebeurt is dat de topic starter zig een duidelijker beeld kan vormen wat hem het beste past.
Overigens ben ik ook van mening dat grote bakken volume onzin zijn. Daar krijg je live nog wel eens problemen mee, zie Herder.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
Jerry
Berichten: 2769
Lid geworden op: 17 nov 2006, 11:49

Bericht door Jerry »

robertbass schreef:Los van bovenstaande.
Geef toe, hier is toch niets mis mee?
Het heeft mij er in elk geval dik 8 jaar doorheen geholpen in Stoner land.
Ziet er zeker te gek uit, maar toch blijf ik bij mijn standpunt dat je prima met minder af had gekund :-P
Plaats reactie