GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Bericht door MR. LEE »

♪♪ Eén vraag is hier favoriet, doet ie `t of doet ie `t niet? ,...
...doet ie `t of doet ie `t niet? ♪♪ :?
Gebruikersavatar
HNZ
Berichten: 7184
Lid geworden op: 23 jan 2007, 11:46

GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Bericht door HNZ »

Juist!
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Bericht door MR. LEE »

Het is best wel een beetje jammer , dat er heel soms topic-starters zijn die hun probleem voorschotelen met de bedoeling er goede raad of -daad mee te behalen , en die daarna nooit meer terug te keren met repliek over de genomen actie/besluit en afloop van zaken.

( Als lezer zijnde is toch je interesse gewekt en je probeert in wat voor hoedanigheid dan ook, om mee te denken om zo mogelijk een goede raad/oplossing/actie voor te leggen. )

:|
Gebruikersavatar
Dolf_M
Berichten: 67
Lid geworden op: 29 okt 2012, 15:39

GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Bericht door Dolf_M »

Je hebt gelijk, Mr Lee. Sorry voor de radiostilte. Dit project heeft even stil gelegen, mede door vakantie.
Er is concreet gezien ook nog niks mee gebeurd; de amp doet het nog steeds niet.

Wel een kleine update:
GK heeft aangegeven dat ik zelf even contact op moet nemen met hun reparatiedienst (Westamp Delft). Ik heb ze een mail gestuurd over de kosten van een evt. reparatie.
Ik heb ook even contact gehad met Frans van Amps-unlimited. Hij verwacht dat de powermodule moet worden vervangen. Ik heb de tijd nog niet gehad om langs te gaan in Den Haag. Ik wacht nu eerst even af wat Westamp hiervan zegt en of dit nog hoop geeft op een mogelijke reparatie. Afhankelijk daarvan kijk ik of ik er nog moeite in ga steken.

Als er nieuws is zal ik het hier (echt!) laten weten.
De hulp tot nu toe hier is in ieder geval erg gewaardeerd!
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

GK MB112 combo kapot. Wat te doen?

Bericht door MR. LEE »

is bij deze alweer "oke" man ! :wink:
Plaats reactie