H&K Bassmaster in rack plaatsen ?

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kris88
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 feb 2009, 02:21

H&K Bassmaster in rack plaatsen ?

Bericht door Kris88 »

Geachte collegae,

Na een revisie door Bernarduur - waarvoor dank & hulde - ben ik weer helemaal verliefd op mijn Hughes & Kettner Bassmaster.
Voor wie het niet kent : https://hughesandkettnermicroamps.weebly ... aster.html.

Ik wil hem nu als pre-amp voor mijn Hevos 400B of Peavey 700 World Tour zetten, of in de FX loop, om wat lampenkleur/oversturing te geven,
en het zou dus erg handig zijn mocht ik hem mee in mijn flightcase-rack kunnen hangen.

Er waren ooit rack mount kits voor op de markt, maar een mailtje naar H&K (met een heel snel en heel vriendelijk antwoord) leerde me dat zij het niet meer stockeren of kunnen leveren.

Iemand een suggestie waarmee ik de bassmaster (ik denk dat hij de afmetingen van een half-unit heeft) in een 19" rack kan plaatsen ?

Hieronder een foto van de zijkant, daar zitten gaatjes waar die originele rack mount kit op paste. Misschien is er een universeel systeem dat kan werken ?

Dank !
Bijlagen
bassmaster.jpg
Als je niet strak kan spelen, moet je gewoon strak kijken.
Muziekschuur
Berichten: 5659
Lid geworden op: 21 sep 2009, 17:10

H&K Bassmaster in rack plaatsen ?

Bericht door Muziekschuur »

Het gaat altijd goed.... totdat het fout gaat..
McDreads
Berichten: 263
Lid geworden op: 07 jan 2008, 01:25

H&K Bassmaster in rack plaatsen ?

Bericht door McDreads »

Misschien ten overvloede, maar houd wel rekening met voldoende ruimte voor ventilatie, die twee buisjes produceren stiekem vrij veel warmte.....
Alembic Orion
Adamovic Eclipse
I'm not deaf, I'm just ignoring you!
Gebruikersavatar
Kris88
Berichten: 39
Lid geworden op: 20 feb 2009, 02:21

H&K Bassmaster in rack plaatsen ?

Bericht door Kris88 »

Tweewerf bedankt !
Als je niet strak kan spelen, moet je gewoon strak kijken.
Plaats reactie