versterker

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: versterker

Bericht door Hagen »

:lol:
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: versterker

Bericht door MR. LEE »

Hagen,....het werkt heel simpel hoor :
Als je wel 'ns wat uitdeelt , ....moet je ook wel 'ns wat kunnen incasseren. :D :D :D :D
Gebruikersavatar
Hagen
Berichten: 4600
Lid geworden op: 25 dec 2011, 18:40

Re: versterker

Bericht door Hagen »

Met verve, Mr Lee!
Gebruikersavatar
Rieno
Uut Grun
Berichten: 19768
Lid geworden op: 22 sep 2006, 16:32

Re: versterker

Bericht door Rieno »

;)

Je kunt het niet ontkennen..ik zie het zelfs dagelijks op m'n werk. M'n chef is een ontzettende elektronica-nerd met enorm veel vaardigheid in het ontwerpen, maar doet alles het liefst nog met loodhoudend tin en THT. Hij 'vertrouwt' SMD niet :mrgreen: En de industrie (accu-gebaseerde noodstroomvoorzieningen) doet dat ook nog altijd niet echt. Zo werkt het met alle nieuwe techniek denk ik; de oudere garde ziet een voorbeeld in het begin, doet het af als eng en nieuw en ziet alle fouten, om daarna alle vooruitgang aan de kant te schuiven met diezelfde vooroordelen. Ik moet er altijd wel wat om lachen.
I'm so hip, I have difficulty seeing over my pelvis
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: versterker

Bericht door MR. LEE »

...ik herken 'r natuurlijk wel wat in .... :D

...zelfs wbt die soldeertin....

:oudezak:

Vanmiddag staat er wel toevallig een bezoekje op het program mbt de aankoop van een hete-lucht soldeerbout.
M'n grootste zorg zijn m'n ogen ,....die takelen wat af.
De niet al te kleine smd krijg ik er nog wel met m'n gewone soldeerbout in .
Uiteindelijk gaat wel ALLES wat hier binnenkomt weer gerepareerd de deur uit ,....en die kroon laat ik niet zo gauw van m'n harses timmeren :wink:

En dan nog dit : Wat vroeger ooit m'n beroep was, .....is nu alleen nog maar m'n hobby .
Zo lang deze hobby-ist soms nog het knoeiwerk , of "de handdoek in de ring" van de vakhandel moet opknappen ,
kan ik misschien nog wel eventjes mee :D

Voorlopig zit ik nog niet met m'n kop te schudden van de parkinson ,....en die bril op m'n harses ,...daar zitten nog geen jampot-bodems in :D :D :D :D
Plaats reactie