waardevaste basversterker

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2175
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Re: waardevaste basversterker

Bericht door Goose »

Sjors, je pakt het dan ook precies verkeerd aan. Je moet altijd, zeker in jou positie, de amp kopen onder de mom van opknappen en met winst verkopen om met dat geld iets romantisch met haar te gaan doen. Raak ze op hun zwakke plek.
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
Unlord
Berichten: 4341
Lid geworden op: 31 jul 2005, 19:36

Re: waardevaste basversterker

Bericht door Unlord »

We kopen toch voornamelijk dingen die we niet nodig hebben? Een mens kan overleven met een dak boven zijn kop, een artificieel vachtje tegen de kou en dagelijks een paar slokken water en een blik bonen. Al het andere is luxe.

Dus ik ben blij met mijn rek met 5 basgitaren die ik om beurten pak en een flinke (speel) beurt geef. Ha!
Gebruikersavatar
aap
Berichten: 3683
Lid geworden op: 06 mar 2007, 19:52

Re: waardevaste basversterker

Bericht door aap »

Mijn keuze voor waardevaste versterkers zou zijn: Markbass lm3, harkte ha3500, aguilar tonehammer en ampeg portaflex en gk mb serie.
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: waardevaste basversterker

Bericht door MR. LEE »

Goose schreef: 08 mar 2018, 17:43 Sjors, je pakt het dan ook precies verkeerd aan. Je moet altijd, zeker in jou positie, de amp kopen onder de mom van opknappen en met winst verkopen om met dat geld iets romantisch met haar te gaan doen. Raak ze op hun zwakke plek.
Hahahahahaha, .....m'n ( overigens hele lieve ) vriendin , heeft een gave die heel erg in m'n nadeel werkt :
Ze is namelijk heel erg intelligent , en kent me van haver tot gort :facepalm:

Ik ben al blij dat ik een partner heb , die mij met mijn levens-stijl de ruimte geeft en mij in m'n waarde laat.
De helft van mijn flat is gewoon een werkplaats te noemen ,.....mooie fancy inrichting of meubeltjes ,...het doet me helemaal niks.

Ze laat hooguit wel 'ns voorzichtig los dat ze niet om nog meer troep in huis verlegen zit , ....en dat snap ik best wel.
Momenteel ben ik heel voorzichtig bezig om spullen op te ruimen , zowel in huis , als in m'n opslag-box , en ook in m'n garage.

Ik kan namelijk werkelijk altijd "alles" gebruiken :facepalm: ( maar nou doe ik wat meer me best om het niet meer mee te slepen )
Laatst gewijzigd door MR. LEE op 08 mar 2018, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Goose
Berichten: 2175
Lid geworden op: 03 aug 2004, 22:59

Re: waardevaste basversterker

Bericht door Goose »

Aan het opruimen......
Mocht je nog een interessante speaker hebben.....
-Fender Vintera P
-Gretsch G5442BDC
-Randall RB500
-Dynacord Exquisit
-Eden 212
-Peavey 115 (Eminence Kappa Pro 15)
-en teveel effect pedalen....
Gebruikersavatar
MR. LEE
Berichten: 7646
Lid geworden op: 04 nov 2013, 19:31

Re: waardevaste basversterker

Bericht door MR. LEE »

Goose schreef: 08 mar 2018, 22:28 Aan het opruimen......
Mocht je nog een interessante speaker hebben.....
moet nog 'ns kijken wat ik beneden heb liggen...
Het meeste heb ik al opgeruimd ,..t.w: verkocht, weg-gegeven of weg-gegooid.
Gebruikersavatar
AmericanIdiot
Berichten: 6227
Lid geworden op: 12 feb 2005, 10:41

Re: waardevaste basversterker

Bericht door AmericanIdiot »

Ik zou ipv waardevast gewoon voor een betrouwbare amp die voor jou lekker klinkt gaan.

"Je koopt toch ook geen nieuwe TV om er daarna een plastic zak omheen te doen?" :mrgreen:

Waardevast spul is meestal ouwe en gevoelige vintage gear die onderhoud nodig heeft. Ik zou t niet doen...

Als je geld over hebt koop je bijv. WT800c, TD650 en dergelijke amps, bewaar ze 30 jaar en mogelijk vang je er dan goed geld voor. Garantie is er echter niet...

Mijn Trace zal waarschijnlijk ook wel weer in waarde gaan stijgen maar daar heb ik 'm niet voor gekocht..het ding klinkt gewoon lekker, is robuust gebouwd en betrouwbaar.
Marleaux JB-5 DiMarzio's Hotwire Funky 77 5str Fender US Jazz '83 EMG's Fender Dimension Deluxe V Eden D410XST D210XLT EBS 112 Neo
Crown XTi1000 MarkBass F1
Plaats reactie