Kleine versterker voor koptelefoon.

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Gebruikersavatar
4$
Berichten: 1342
Lid geworden op: 22 dec 2005, 19:27

Re: Kleine versterker voor koptelefoon.

Bericht door 4$ »

Sjtevel 1984 schreef: 14 mar 2018, 19:31 Ik heb er hier twee staan die ik niet meer gebruik. Misschien toch maar eens te koop zetten. :roll:
Twee wat?
Ik ben een buitengewoon beperkt bassist, maar in mijn beperkingen ben ik wel heel goed!

Chowny SWB-1 TB passive
YAMAHA BB425X(te koop)
CORT GB75(te koop)
Plexibass
TC Electronic BG250-208
TC Electronic RS112
Gebruikersavatar
Sjtevel 1984
Berichten: 2823
Lid geworden op: 18 okt 2012, 01:06

Re: Kleine versterker voor koptelefoon.

Bericht door Sjtevel 1984 »

Ik heb een bass fly 3 mèt en eentje zonder extensie cabinet. Nu ik mijn eigen muziekkamer heb, heb ik ze niet meer nodig. Misschien moet ik ze maar eens te koop zetten.

Nu duidelijk genoeg? :P
Unlord schreef:Gelukkig heeft ook kutmuziek een publiek.
Gebruikersavatar
4$
Berichten: 1342
Lid geworden op: 22 dec 2005, 19:27

Blackstar Fly 3 bass!

Bericht door 4$ »

Ik heb hem binnen en uitgebreid getest. Met koptelefoon absoluut meesterlijk maar ik moet wel zeggen dat ik er meteen een goede studiokoptelefoon bij heb gekocht. Eindelijk kan ik nu ook oefenen met bassen zonder koptelefoon want dit ampje geeft voldoende volume om in huis te oefenen zonder dat alles gaat trillen. Met mijn Ashdown combo lukt dat niet. Als ik die tot het minimum knijp en nog redelijk geluid wil hebben dan is het nog te hard. De Fly3 kan nog harder maar dat gaat dan ten koste van een mooi clean geluid. Dit is heerlijk om te gebruiken bij het samen spelen met een acoustische gitaar zonder deze weg te blazen. Ook voor mijn werk(muziekagoog) kan ik deze gebruiken.

Ben er blij mee.

Bevindingen:
- subharmonics gedeelte gebruik ik niet. Wel geprobeerd maar vind ik ook niet heel nuttig.
- compressor staat hier uit of hooguit op 10%.
- OD zal ik ook nooit gebruiken.
- Batterijklepje trilde tijdens spelen,. Dit opgelost met wat foam eronder.
Ik ben een buitengewoon beperkt bassist, maar in mijn beperkingen ben ik wel heel goed!

Chowny SWB-1 TB passive
YAMAHA BB425X(te koop)
CORT GB75(te koop)
Plexibass
TC Electronic BG250-208
TC Electronic RS112
Gebruikersavatar
Herman
Berichten: 5528
Lid geworden op: 29 mar 2009, 09:38

Re: Kleine versterker voor koptelefoon.

Bericht door Herman »

Ik gebruik mijn Focusrite Scarlet 2i2 met een speciaal USB adaptertje op mijn Samsung mobieltje. Zo kan ik waar ik wil in huis met de koptelefoon op en zonder gebruik van externe stroomvoorziening stil spelen, en eventueel meespelen met de muziek op mijn telefoon of Spotify. Ideaal!
https://goo.gl/images/J4u8gb
Afbeelding
Plaats reactie