BackBeat

Plaats hier alles wat met versterking te maken heeft.
Plaats reactie
sytzeb
Berichten: 3
Lid geworden op: 25 nov 2014, 15:07

BackBeat

Bericht door sytzeb »

Hoi basmaatjes,

Allereerst een gelukkig nieuwjaar gewenst waarin weer veel vrolijke basdeuntjes gespeeld mogen worden!! :jam:

Ik heb een vraagje. Ik speel veel met in-ear en aan het begin moest ik hier erg aan wennen. Omdat ik de lage bastonen niet meer goed hoorde/ voelde, speelde ik lang niet zo lekker als met mijn cabinet achter me. Via een andere bassist kwam ik de trilplaat tegen. Toen ik hier voor het eerst mee speelde was ik verkocht. Het is nog niet gelijk als met een blazend cabinet in je rug te spelen, maar het komt op zijn minst in de buurt. Ik heb zelf een trilplaat gemaakt en speel sindsdien eigenlijk niet meer zonder. Toch is het soms lastig altijd de trilplaat mee te moeten nemen. Toen stuitte ik laatst op het volgende, de Backbeat. Met dit apparaat heb je de trilplaat gewoon op je rug zitten. Ik vind het een geweldige, wel enigszins prijzige, uitvinding.
Toch had ik besloten het geld ervoor over te hebben. Tot ik erachter kwam dat de verzendkosten 70 dollar zijn :shock: . Dit vind ik een beetje zonde van het geld (blijkbaar ben ook ik een gierige nederlander :jaaaaa: ).

Zijn er toevallig meer belangstellenden hier? Wellicht kunnen we meerdere tegelijk bestellen en de verzendkosten delen? :dance:

https://www.kickstarter.com/projects/10 ... escription

Groetjes
Gebruikersavatar
SlowKarma
Berichten: 174
Lid geworden op: 13 feb 2008, 15:39

Re: BackBeat

Bericht door SlowKarma »

Yo no soy tonto!
StingRay85
Berichten: 424
Lid geworden op: 10 apr 2012, 00:42

Re: BackBeat

Bericht door StingRay85 »

Play bass, feel bass. Use a cab
Plaats reactie